zlop Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Hej. Jag har problem med att få Holdem manager och HHconverter att fungera i Windows 7. Till att börja med så när jag kör hhconverter:n så står det först att den konverterat alla händer men det kommer inget i den mapp som jag har bestämt att filerna ska komma till. Gången efter när jag kör det så får jag felmeddelande som säger att den inte lyckats konvertera några filer. För att testa om HM iaf fungerade så konverterade jag några händer från en annan dator där jag har Win XP. Men när jag importerar dessa i HM så står det att den importerar filerna men inte några händer. Någon som vet hur man kan lösa dessa problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
struve Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Du har gjort något fel Läs installations-instruktionerna noggrannare så löser det sig nog. Ett tips kan vara att först öva genom att få igång HM på tex PokerStars eller Full Tilt eftersom det är enklare än Svenska Spel/Boss. Om det skiter sig ändå så får du väl skicka ett PM så kanske jag kan kanske sätta igång det åt via VNC eller liknande, fast jag kan dock inget om Windows7. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts