Comandini Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Kort o gott, vilka sidor/ nätverk använder sig av showdown såfort man blir all in? Med andra ord om man blir all in preflop så vill jag att hålkorten vänds upp direkt och inte efter att rivern är kommen. Vilka siter har denna funktionen? tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
groggy Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Fulltilt bland andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Ipoker har också så. Är det någon som vet om cakepoker visar muckade kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Var ett tag sen jag spelade där senast, men Ongame visar korten direkt vill jag minnas. Vad gäller Cake så visar de kort vid all in-situationer, men jag tror inte att man får se kort som muckas vid showdown som inte är all in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Comandini Postad 14 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 B2b? Någon som vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 B2b? Någon som vet. Ganska säker på de. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 B2b? Någon som vet. Ganska säker på de. Kan bekräfta att Entraction visar korten vid all in, och man kan kolla dem efter showdowns om någon muckar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Poker Stars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Ongame har direkt kortvisning. Likaså Everest poker. Party Poker med vill jag minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Ongame har direkt kortvisning. Likaså Everest poker. Party Poker med vill jag minnas. Stryk party. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts