HEJHEJ68 Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Postad 12 Oktober , 2009 hej Skulle göra mig ett konto idag på Full tilt poker det gick bra fram till jag skulle verifiera kontot. Det här meddelandet har skickats automatiskt från Full Tilt Poker. Tack för att du har skapat ett nytt konto hos Full Tilt Poker. Ditt spelar-ID: xxxxxxxx-Din e-mailadress: xxxxxxx Tyvärr kan vi för närvarande inte verifiera kontot. Du verifierar kontot genom att skicka inskannade, tydliga kopior av följande dokument till validationsupport@fulltiltpoker.com: 1) Fotolegitimation: Något av följande: giltigt körkort, pass eller legitimation som utfärdats av behörig myndighet och som tydligt visar födelsedatum, utfärdandedatum och giltighetstid. 2) Adressbevis: Något av följande: bank- eller kontokortsutdrag, elräkning, mobiltelefonräkning, hem- eller bilförsäkringshandlingar. Kontrollera följande innan du skickar in kopiorna av dokumenten: * Dokumenten ska vara tydliga och fullt läsbara (96 till 150 DPI eller högre upplösning rekommenderas för inskannade dokument) och måste vara fullständiga och helsidiga (kvitton, vikta papper, kuvert och delavsnitt godtas inte). Företagets brevhuvud eller officiella logotyp måste synas på räkningar. * Namnet och adressen på dokumentet som styrker adressen måste vara samma som på ditt Full Tilt Poker-konto. * Notera att vi endast godtar bilagor på 3 MB eller mindre, och att de bifogade filerna ska vara i JPEG/JPG- eller PDF-format. Om du inte har tillgång till någon skanner godtar vi digitala foton av dokumenten, förutsatt att de uppfyller kraven ovan. Om din kamera har en närbildsfunktion (visas som en tulpanikon) aktiverar du den och tar fotot inom ett avstånd på 30–45 cm. Om kameran saknar närbildsfunktion tar du fotot inom ett avstånd på 60 cm. Ditt Full Tilt Poker-konto kommer att stängt tills vi erhållit och verifierat de nödvändiga dokumenten. När vi har behandlat dina dokument kommer vi kontakta dig med en uppdatering om ditt kontos status. Kontakta oss på validationsupport@fulltiltpoker.com om du behöver ytterligare hjälp med verifieringen av ditt konto. Du kan också ringa till oss: Är det så här jobbigt att göra ett konto på Full tilt vad har jag gjort fel ? Citera
mpee Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Postad 12 Oktober , 2009 Denna procedur är standard på många sidor. Lite jobbigt är det men det handlar bara om din egen säkerhet. Citera
HEJHEJ68 Postad 12 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2009 Denna procedur är standard på många sidor. Lite jobbigt är det men det handlar bara om din egen säkerhet. Har spelat på säkert minimum 8 sidor och aldrig behövt göra någonting sådant här. aja:rolleyes: jag får bita i det sura äpplet Citera
tamtaram Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Postad 12 Oktober , 2009 Har spelat på säkert minimum 8 sidor och aldrig behövt göra någonting sådant här. aja:rolleyes: jag får bita i det sura äpplet Tycker att det är bra eftersom de flesta sidor begär detta när man skall casha ut. Snyggare att be om det vid insättning för att minska kreditkortsfusk etc.. Citera
Jeg123 Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Postad 13 Oktober , 2009 Låter som en scam, helt serriöst. Inget ovanligt att behöva skicka in kopior på ID. Men detta hände mig nu i veckan på FTP. Fick liknande mail, men på engelska och skulle skicka allting till en engelsk emailadress. Sedan avslutas ditt mail med "Du kan också ringa till oss:" när började FTP med telefonsupport? Kan du säga vilket nummer det är? Citera
tototorsten Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Postad 13 Oktober , 2009 samma för mej för 2 veckor sen nu ska kontot vara upplåst, men nu har jag ju börjat lira på en annan sajt:rolleyes: Citera
HEJHEJ68 Postad 13 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2009 samma för mej för 2 veckor sen nu ska kontot vara upplåst, men nu har jag ju börjat lira på en annan sajt:rolleyes: aa tycker inte det är så smart av FTP direkt Citera
tamtaram Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Postad 13 Oktober , 2009 Låter som en scam, helt serriöst. Inget ovanligt att behöva skicka in kopior på ID. Men detta hände mig nu i veckan på FTP. Fick liknande mail, men på engelska och skulle skicka allting till en engelsk emailadress. Sedan avslutas ditt mail med "Du kan också ringa till oss:" när började FTP med telefonsupport? Kan du säga vilket nummer det är? Du kanske fått ett annat email? Hans har en emailaddress på domänen fulltiltpoker.com Verkar rätt osannolikt att det skulle vara en scam. Han har ju inte ens satt in pengar. Citera
Jeg123 Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Postad 14 Oktober , 2009 Du kanske fått ett annat email? Hans har en emailaddress på domänen fulltiltpoker.comVerkar rätt osannolikt att det skulle vara en scam. Han har ju inte ens satt in pengar. Ja sant. Men du får gärna lämna ut telefonnumret Så slipper man vänta 2 dagar på att få ett svar från deras mail support. Citera
Recommended Posts