knakis Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 Tjo! Efter mycket om och men är jag redo att ta steget ut från SvS. Jag har några kriterier som behöver tillfredsställas för att sajten ska vara av intresse. * Rakeback * Bra spelarpool * Helst dollar, men euro funkar * Skattefritt (inte att jag spelar högt, men jag vill inte ens behöva tänka tanken) * Bra klient (dvs inte Error X, att klienten automatiskt stänger ner etc) * PT-kompatibelt * Säker Vilka som passar in på dessa punkter har jag ingen aning om. Därför ber jag om eran hjälp. Förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 Entraction och ipoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spiker1977 Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 Entraction och ipoker. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 kan inte rekommendera nåt eftersom jag inte ser hur det hjälper mej, men kan varna om ipoker. ett ipokerskin slängde ut mej för att jag tog ut för mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheToft Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 Håll dig borta från OnGame, sämre klient får man leta länge efter:evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BadPitt Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 kör på redbet ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 partypoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 kan inte rekommendera nåt eftersom jag inte ser hur det hjälper mej, men kan varna om ipoker. ett ipokerskin slängde ut mej för att jag tog ut för mycket pengar. Häng ut siten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 entraction är nöten.. NOT spelar där men blir inget annat än utdragen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
knakis Postad 12 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 Tack för alla tips, fast alla är olika. Angående ipokersidan som misskött sig får du gärna outa dom. Har ni annars några specifika sidor som ni gillar extra får ni gärna skriva ut dom... Redbet är entraction va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 Häng ut siten. Angående ipokersidan som misskött sig får du gärna outa dom. Vet att VC-poker gjort det iaf, sen två mindre skin som jag inte kommer ihåg namnen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 Redbet är entraction va? Redbet är Entraction och Boss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 kan inte rekommendera nåt eftersom jag inte ser hur det hjälper mej, men kan varna om ipoker. ett ipokerskin slängde ut mej för att jag tog ut för mycket pengar. Häng ut siten. Tror han pratar om victor chandler. De stängde av vissa vinnande spelare för ett par månader sedan, då ipoker har nån policy om att skinnen ska ha en viss balans mellan insättningar och uttag. Det kan vara värt att förtydliga med att de fick ta ut alla pengar de hade på sina konton så tror inte de gjorde någon monetär förlust. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 Tror han pratar om victor chandler. De stängde av vissa vinnande spelare för ett par månader sedan, då ipoker har nån policy om att skinnen ska ha en viss balans mellan insättningar och uttag. Det kan vara värt att förtydliga med att de fick ta ut alla pengar de hade på sina konton så tror inte de gjorde någon monetär förlust. Så med andra ord får man inte spela där om man är stor vinnande? Utan bara om man är breakeven/backar/liten vinnare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dorrrr Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 Carlos blev väll utslängda med? ....söndergrindat piss-nätverk ändå ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
knakis Postad 12 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 Söndergrindat? ipoker? jag som trodde det här skulle bli lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGDONK Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 powerpoker. lite stök om med PT, men det går att importera. skulle rekommendera den sidan över de flesta tidigare nämnda eftersom värdet är lite bättre på power. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 partypoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
knakis Postad 14 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Jag har sett att de erbjuder 30 % rakeback på redbet (b2b) på en sida... Får det anses bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Jag har sett att de erbjuder 30 % rakeback på redbet (b2b) på en sida... Får det anses bra? Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
knakis Postad 14 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Nej! Ok, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts