Poque Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 Är det någon som har några erfarenheter av att vinna turneringar back to back så att säga. Lyckades i och med dagens vinst i bet24 $50 freeroll som jag även vann igår. Ganska sjuk bedrift tycker jag själv med 200 deltagare båda gångerna även om alla kanske inte gör sitt allra bästa i början Citera
BERTlL Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Postad 12 Oktober , 2009 Jag vann primas $20-rebuy back to back för kanske 4år sen. Minns att jag vann ca 4200 ena gången och aningen mer, ca 4600 andra. Det var ca 300-400 spelare om jag inte minns fel. Citera
Teredo Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Postad 12 Oktober , 2009 Är det någon som har några erfarenheter av att vinna turneringar back to back så att säga. Lyckades i och med dagens vinst i bet24 $50 freeroll som jag även vann igår. Ganska sjuk bedrift tycker jag själv med 200 deltagare båda gångerna även om alla kanske inte gör sitt allra bästa i början Snyggt, grattis! Citera
bjoelle Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Postad 12 Oktober , 2009 För ett antal år sedan när TAIN-nätverket levde plocka jag en tre dagars svit i form av 1a 1a 2a i en 5dollars turre minns jag, runt 100startande. Även tagit två raka förstaplatser på b2b i en 20euros, runt 100startande där med. Citera
Hallqvist Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Postad 12 Oktober , 2009 erras här på forumet har den ÖVERLÄGSET sjukaste back to back sviten, tror han är ensam i världen att ha gjort något sådant. För ca 2 år sedan, vann han 11$ rebuy på Party Poker inte mindre än 6!!!!!! ggr i rad. Alltså exakt samma turnering som startade ett visst klockslag varje dag. Deltagarantalet var mellan 60 och 120 varje gång om jag inte missminner mig... Egentligen sjukt att han inte fick något reportage i Cardplayer eller dylikt för denna häpnadsväckande bedrift. Citera
okocha Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Postad 12 Oktober , 2009 jag har back to back sjätteplatser i fulltilts 50k garre på söndagar. Sen har jag back to back (to back)* sistaplatser i veckopotten på svs *var nån vecka emellan som jag inte spelade alls. Citera
Recommended Posts