Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena!

Ville bara säga att jag tycker det är bra att de är bannade för dem har dåligt inflytande på forumet och t.ex. Jelle säger sig vara jätte bra på poker matte men gick in i väggen på andra avsnittet i MOP osv.

Och sen tycker jag Meta borde bannas också för han är så arg.. och Emilio med kanske men inte lika mycket.

Hoppas ingen tog illa upp men ville bara säga vad jag tyckte och så.

Mvh Lykka

Postad
Tjena!

Ville bara säga att jag tycker det är bra att de är bannade för dem har dåligt inflytande på forumet och t.ex. Jelle säger sig vara jätte bra på poker matte men gick in i väggen på andra avsnittet i MOP osv.

Och sen tycker jag Meta borde bannas också för han är så arg.. och Emilio med kanske men inte lika mycket.

Hoppas ingen tog illa upp men ville bara säga vad jag tyckte och så.

Mvh Lykka

Klyka is gay????!!!

Postad

Mkt kan sägas om Jello, men att han gick in i väggen i MOP är en myt. Liksom den att han slutat puttra runt med gula faran.

Edit: Självouppfyllande förutsägelse: Snart kommer en ny och okänd användare att skriva nåt i denna tråd, och kort därpå bannas för IP-samröre med jello &CO. Aktuell moderator kommer få kritik för sin maktfullkomlighet mot nya stackars användare.

Postad
Man tjänar inte direkt på att ha Perserprinsen efter sig Emilio... fråga Sorkens mamma.. sas

Mvh Lykka

lol ne. särskilt inte som om man har medvind i ryggen, luktar svettig turk lång väg då. :lol: