joeki Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 Hej, För något år sedan när jag började spela frirullar gjorde jag nog ett konto på varenda pokersida i hela världen. Nu, något år senare när man skaffat jobb och faktiskt börjar få lite extrapengar på fickan är jag intresserad av att göra deposits. Men grejen är att jag kommer ju gå miste om alla dessa bonuskoder som finns på t.ex. pokerforum. Finns det någon möjlighet att komma runt detta? Kan man stänga konton och sedan skapa nya någon vecka senare för att kunna skapa ett konto med bonuskod? *hoppas hoppas* Citera
gfs86 Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 Nope, dock erbjuder många siter reload bonus som du kan använda på samma sätt. Citera
bzkt Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 Maila sidorna och fråga, de vet nog bäst. Citera
LiLLEN Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 Om du inte har satt in pengar förut så räknas du ofta som en ny kund, även fast du har spelat för freeroll-vinster tidigare. Sign-up koder funkar förståss inte på det sättet dock. Citera
Recommended Posts