Laagen13 Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Hur laddar man dessa kontroller? De är nästan jämt på gränsen till urladdade och får sitta 1 meter ifrån tvn, vilket inte är så skönt när man har en tv som är gjord för att man ska sitta lång bort från den.... HELP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Kanske är dags att investera i nya? Orginal 249 spänn, kopia för hälften. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 10 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Kanske är dags att investera i nya? Orginal 249 spänn, kopia för hälften. Köpte dessa förra veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Haha, ok, nevermind me then Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Har varken PS2 eller trädlös handkontroll. Problemet torde hursomhelst vara att dina återuppladdningsbara batterier är för gamla. Köp nya. Har gått igenom återuppl.batt:r i en rasande fart genom åren. De bästa (återuppladdningsbara) batterierna har följande egenskaper: Nickel/metallhybrid=NiMH Och så högt nummer som möjligt står på dem. Högsta är 2800 eller var det 3200 vad jag vet. (Detta nummer är direkt kopplat till deras livslängd.) (Å:U) Batterier som man får till vad det nu än är för produkt är alltid crap. Genomgående svaga och icke nimh batterier. Detta för att å/u-batterier är ganska dyra. Mest prisvärda å/u-batterierna jag har hittat är biltemas egna märke. (Som faktiskt är bra) Under 40lappen för två standardbatterier vilket får anses jävligt billigt sist jag kollade. Det här har blivit en hel lång rant men det är så skönt med rätt och bra batterier när man väl vet vad man ska ha. EDIT: För ps2 använder väl återupplbara batterier som xbox360 gör..... Im starting to think they dont.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 10 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Låter som en smart sak att kolla upp iaf. I kontrollerna har jag de batterier som jag fick med dem, som du säger troligtvis inte är de bästa i sin klass... Tack för tipset. ska kolla upp det ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Glad to be of help Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts