happystick Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Bankrulle: Ungefär 2100 dollar Potentiella klienter: Pokerstars/FTP Spel: 9/18/45/möjligtvis 180 (mindre vikt på denna) Alla helst turbo Var bör jag spela? Har nött förut på PS, och egentligen lutar jag naturligt mot deras utbud. Dels på grund av strukturen, som jag upplever är precis som jag vill ha den tidsmässigt, och dels på grund av trafiken. Det enda som är lite tråkigt är den breda payouten. FTP's SnGs tycker jag antingen är för snabba eller för långsamma. Turbo med 3 min blinds verkar som om det borde höja variansen rejält till skillnad från PS struktur, och redan då är den mer än påtaglig om man kör 45or. Men sen så kör FTP med en lägre struktur på blindsnivåerna, och med mer ante om jag inte minns fel? Innebär det att de kanske ändå motsvarar PS? Ni som har testat båda får gärna berätta hur ni upplevde det Nu kommer jag inte heller ihåg om FTP erbjuder turbo 45or, har tom för mig att någon skrev att de inte fanns (har gjort lite grund research här på forumet iaf ) men hur är då 90 manna double stacksen? Variansen i de jämfört med PS 45 turb? Och sist men inte minst, hur mycket RB'n borde väga in i mitt beslut. Det är väl egentligen det som ens får mig att tänka på saken. Förutom den brantare payouten, det känns som om det borde höja ens hourly rate lite till. Att nöta 9/18/45 turbos är extremt lättgjort och vinstdrivande på PS. Jag vill inte övergå till regulars, jag kör för många bord för att kunna konsentrera mig på tells vilket känns mer viktigt då. Duger FTP's SnG struktur för mig då? Tänker även köra lite MTT's, men där har båda jämnbra fördelar tycker jag. Helt enkelt, vart tror ni att jag kommer tjäna mest i timmen? Ni måste finnas, sånna som jag, som testat båda, dela med er av era erfarenheter! Tack på hjälpen i förväg Citera
HU-King Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 kan du inte köra på båda sidorna och testa dig fram tro det bästa svaret kommer du få från dig själv inte någon här. Citera
Recommended Posts