Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 20 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Reggade mig på party häromdan... Någonstans under proceduren fick jag en bonuskod som de ville att jag skulle använda vid mina firstdeposit för att få 20% max 100$ i signup.

 

Döm om min förvåning när jag, efter att ha tryckt in 500$ och använt koden, har ett raked hands-krav på 7x... Ska inte kravet vid first deposit på party vara 5x??? Har jag missat nåt fundamentalt här eller? Koden jag använda var f.ö WOWREAL...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på hur bonusarna i Partynätet sett ut den senaste tiden tycker jag 7x är soft som fan.

 

Håller verkligen med dig där Kubo. Därför känns COMPBONUS lite lockande att prova med bara 5x.

 

Har inte vågat prova den eftersom jag inte haft någon verklig kompensation att kräva...

 

Men funkar den både på Party och Multi? Kanske dumt att köra den på båda sidorna dock? Någon som vet eller har provat att köra den på flera Party "skins"?

 

Vill inte riskera att få kontot låst bara för man bonushorar lite lixom... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att Compbonus endast fungerar hos Partypoker. Hursomhelst kommer man aldrig att få sitt konto avstängt (förutom hos Empire då) för att man använder en bonuskod som man inte borde, i värsta fall tar de bort bonusen då man har tre-fyra händer kvar att spela. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde inte COMPBONUS funka på pokernow. Nån som provat och säkert vet?

 

Prova att fråga en gång till så kanske du får svar på din fråga ! :shock:

 

En ledtråd angående det givna svaret : Har en bonuskod någonsin tidigare fungerat på mer en 1 sajt ? Vad tror du själv ? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det har det.... B2B:s relaodbonusar funkade på alla siter, Iaf så långt att man fick medelande om att få en bonus... om man sedan skulle fått den efter 1000 VIP vet jag inget om, konkret exempel at CASH som staff hade funkade även på 24h... dock ej säkert om man fått ut den om man provat den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde inte COMPBONUS funka på pokernow. Nån som provat och säkert vet?

 

Prova att fråga en gång till så kanske du får svar på din fråga ! :shock:

 

En ledtråd angående det givna svaret : Har en bonuskod någonsin tidigare fungerat på mer en 1 sajt ? Vad tror du själv ? :roll:

 

Såg inte svaret- Såg det nu....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick just ett mail från Party:

 

Dear Player,

You have been registered for the Late Night Poker Ace Freeroll at 7:50 PM GMT (2:50 EST) on Wednesday, the 18th of May 2005. However our records show that you are not a UK resident. As clearly stated on our webpage this promotion is only open to UK players who can proof their residential status with a valid passport or driving license. Living in the UK does not equal residency. Therefore you will be able to play in this tournament, but will not be moved on to the next stage should you finish within the top 25. We apologize for any inconvenience caused.

Your PartyPoker.com Events Team

 

Jag har inte reggat mig nånstans utan hoppade bara på POKERACE-bonusen. Det står inget om det och jag hoppas inte bonusen som jag håller på med ryker nu... :?

 

Jag har fått samma mail. Har inte hunnit börja cleara bonusen men du får gärna skriva hur det gått för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick just ett mail från Party:

 

Dear Player,

You have been registered for the Late Night Poker Ace Freeroll at 7:50 PM GMT (2:50 EST) on Wednesday, the 18th of May 2005. However our records show that you are not a UK resident. As clearly stated on our webpage this promotion is only open to UK players who can proof their residential status with a valid passport or driving license. Living in the UK does not equal residency. Therefore you will be able to play in this tournament, but will not be moved on to the next stage should you finish within the top 25. We apologize for any inconvenience caused.

Your PartyPoker.com Events Team

 

Jag har inte reggat mig nånstans utan hoppade bara på POKERACE-bonusen. Det står inget om det och jag hoppas inte bonusen som jag håller på med ryker nu... :?

 

Jag har fått samma mail. Har inte hunnit börja cleara bonusen men du får gärna skriva hur det gått för dig.

 

har cleart den och fått ut den har dock inte fått något mail :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick just ett mail från Party:

 

Dear Player,

You have been registered for the Late Night Poker Ace Freeroll at 7:50 PM GMT (2:50 EST) on Wednesday, the 18th of May 2005. However our records show that you are not a UK resident. As clearly stated on our webpage this promotion is only open to UK players who can proof their residential status with a valid passport or driving license. Living in the UK does not equal residency. Therefore you will be able to play in this tournament, but will not be moved on to the next stage should you finish within the top 25. We apologize for any inconvenience caused.

Your PartyPoker.com Events Team

 

Jag har inte reggat mig nånstans utan hoppade bara på POKERACE-bonusen. Det står inget om det och jag hoppas inte bonusen som jag håller på med ryker nu... :?

 

Jag har fått samma mail. Har inte hunnit börja cleara bonusen men du får gärna skriva hur det gått för dig.

 

Horad och utcashad! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

05-16-2005 20.00% up to $100

04-22-2005 20.00% up to $100

03-23-2005 20.00% up to $200

02-25-2005 20.00% up to $200

01-19-2005 20.00% up to $200

 

plus den nya 20% upp till $100

 

och dessutom COMPBONUS för dem som har tagit den i år

 

och de nya som har signat i år har fått sin signup-bonus. den jag fick var på 30% upp till $150

 

Detta gäller bara Party Poker, inte nätverket i helhet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om det är någon som tagit signup bonusen på Noble. I såna fall hur snabbt gick den att cleara?

 

Jag håller på med den. Fick 300$ pending och de clearas rätt långsamt. Du bör spela 1/2$ FL för att cleara så snabbt som möjligt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad finns det för sajter som man kan hora till sig böcker på?

Det blir nog en massa andra externa affe-sajter, något som vi inte vill se här på forumet. Ta en och gör en sökning på BonusWhores.com så kommer du hitta en hel del.

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...