Gå till innehåll

Poker-MMA


n.gustafson

Recommended Posts

CroCop är enligt egen utsago grym på schack, och hans boss i de kroatiska antiterroriststyrkorna bekräftar också att alla som utmanat CroCop i schack på träningsförläggningen blivit slagna.

 

jag skulle inte vilja spela schack med någon om man riskerar misshandel, och han skulle nog vinna mot mig oavsett om jag var bättre på schack el inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh, vafan Tyson är skit nuförtiden oxå så han är i gott sällskap. :-)

 

Visst finns det en del i världstoppen som säkerligen lär preppat en del under sin karriär (typ Lesnar) men tror faktiskt en hög andel är rena ändå. UFC (eller dom som utfärdar deras licens) är väl dessutom rätt noga med dopingtester har jag fått uppfattningen av.

 

Jag kanske är naiv, men jag tror åtminstone att legender från Pride, som Fedor, CroCop å Minotauro alla hållit sig rena under sina karriärer.

 

Snarare att det flödat ännu friare i Pride med tanke på att de inte hade några dopingtester alls. Herr Barnett tex.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MMA är totalt ointressant...

 

Mina erfarenheter säger att Poker är mest för högskolestudenter och MMA är mest för samhällets bottenskrap. Trodde förövrigt att MMA-nissars största fritidsintresse är väpnat rån.

 

Tränar MMA, Spelar Poker, Har tävlat i Kickboxning, Har Högskoleexamen, och jobbar med på ett IT-bolag.

 

Hur går det ihop?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla har vi ett djur inom oss, vissas sitter lite längre in bara (imo obv)

 

+1.

 

Sen vill jag bara säga en sak ang. Alexander Gustavsson som snart ska debutera, han e en sick jävla fighter, sett han sparras flertalet ggr han e verkligen svinbra och kommer gå riktigt långt. Han tränar intensivare än de flesta, kör thai och mma, bbj samt boxning allt för att finslipa teknikerna. Han har inte heller förlorat en fight hitills och är sjukt respekterad av duktiga människor inom mma. Ett stalltips helt enkelt, kan man betta någonstans på att han vinner i Manchester den 14:e? Någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1.

 

Sen vill jag bara säga en sak ang. Alexander Gustavsson som snart ska debutera, han e en sick jävla fighter, sett han sparras flertalet ggr han e verkligen svinbra och kommer gå riktigt långt. Han tränar intensivare än de flesta, kör thai och mma, bbj samt boxning allt för att finslipa teknikerna. Han har inte heller förlorat en fight hitills och är sjukt respekterad av duktiga människor inom mma. Ett stalltips helt enkelt, kan man betta någonstans på att han vinner i Manchester den 14:e? Någon som vet?

 

jag kör på bettson, de brukar ha odds på samtliga fighter i UFC,WEC och UFN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar poker och tränar även mma och bjj. Har aldrig varit intresserad av kampsport tidigare men började träna kickboxing av en slump då en polare skulle testa. Jag blev fast direkt och började även med bjj och senare även mma.

 

Tycker inte det är så kul att se på men det är grym träning och riktigt kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...