Haslo Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 GL!!! Hur ska man inte kunna följa denna när det är massa fina bilder. Så jag bidrar med en själv om det är ok. Går inte se nog av denna person!! Citera
Ferna Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 GL!!! Hur ska man inte kunna följa denna när det är massa fina bilder. Så jag bidrar med en själv om det är ok. Går inte se nog av denna person!! BILD Damn det röck till lite i baguetten.. Btw såg inlägg där uppe om att han spelat på Frölunda, haha jävla skitgäng det där, Honken vilket skämt DIF <3 Citera
kingsofcards Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Haslo. Tack för att du tittade förbi, och tack för bilden. Är givetvis okej att posta erat runkmaterial här så länge det är fina brudar eller The Hoff. Ferna. Inget mer snack om baguetten tack, vill kunna sova senare. ---------------------------------------------------------------- Nu är det griiiiiiiind till nötlistan Och ja.. det är bara en sjuk tillfällighet att användaren på spotify råkar nicka sturedenstore. Citera
Haslo Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Damn det röck till lite i baguetten.. Btw såg inlägg där uppe om att han spelat på Frölunda, haha jävla skitgäng det där, Honken vilket skämt DIF <3 hehe. Btw. Sök på google/bilder på Cheryl Cole så får du min profilbild! Citera
kingsofcards Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2009 1k händer spelade, plus en bussremsa. Back to lockdown! Citera
kingsofcards Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Jävla fitta.. Springer som en röv.. Back en begagnad snöskoter Citera
kingsofcards Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Asså normal jävla äckelsession... Tokback och skitfrustrerad. Citera
Haslo Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 jobbigt! Men se på denna så kanske det avtiltar dig lite http://www.viddler.com/explore/failblog/videos/227/9.809 Sen glömde jag obv en present till dig. Citera
klanton Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Asså normal jävla äckelsession... Tokback och skitfrustrerad. Välkommen in i klubben! Så sjukt äckligt att backa mot en miljard fredagsfiskar Citera
kingsofcards Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2009 jobbigt! Men se på denna så kanske det avtiltar dig lite http://www.viddler.com/explore/failblog/videos/227/9.809 Skadeglädje brukar faktiskt hjälpa.. Folk som gör sig illa osv är alltid bra tiltmedicin. Jag brukar alltid kolla några min på http://www.fmylife.com när de går åt helvete, brukar hjälpa fint. Välkommen in i klubben!Så sjukt äckligt att backa mot en miljard fredagsfiskar Mm helt otroligt faktiskt.. Svider så in i helvete. Tittar runt sig på hm statsen och ser 60/8, 45/12 vart man än tittar, de som är jobbigt är dock att man också ser sina pengar väl utspridda bland dem... Man vet att det är illa när man måste börja splitta borden för att spelgränsen hunnit ifatt.. FML. Citera
klanton Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Skadeglädje brukar faktiskt hjälpa.. Folk som gör sig illa osv är alltid bra tiltmedicin. Jag brukar alltid kolla några min på http://www.fmylife.com när de går åt helvete, brukar hjälpa fint. Mm helt otroligt faktiskt.. Svider så in i helvete. Tittar runt sig på hm statsen och ser 60/8, 45/12 vart man än tittar, de som är jobbigt är dock att man också ser sina pengar väl utspridda bland dem... Man vet att det är illa när man måste börja splitta borden för att spelgränsen hunnit ifatt.. FML. Jo det är få saker som är äckligare än det. Fast en sak som kan konkurrera med det är när alla sopiga nitregs vinner ens pengar av firren. Det gör bara ont i hjärtat. fmylife.com var riktigt skön. Gillar den här: "Today, I handed in a paper in Italian class. We wrote to a fictional pen pal about what our school is like, and it was worth 50 points toward my quarter average. My teacher took off 25 points for saying that our school starts at 8:00, because it technically starts at 8:05. FML" Citera
Snygglenn Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Men frågan är hur mycket som är påhittat på fml? Känns lite som tjuvlyssnat.se. Visst att det kanske är roligt men det är ju just för att det ska vara sant det är roligt Citera
kingsofcards Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Jo det är få saker som är äckligare än det. Fast en sak som kan konkurrera med det är när alla sopiga nitregs vinner ens pengar av firren. Det gör bara ont i hjärtat. fmylife.com var riktigt skön. Gillar den här: "Today, I handed in a paper in Italian class. We wrote to a fictional pen pal about what our school is like, and it was worth 50 points toward my quarter average. My teacher took off 25 points for saying that our school starts at 8:00, because it technically starts at 8:05. FML" Mm åt helvete med nitregs.. Alla med vpip under 20 är svin. Men frågan är hur mycket som är påhittat på fml? Känns lite som tjuvlyssnat.se. Visst att det kanske är roligt men det är ju just för att det ska vara sant det är roligt Hehe säkert en del påhittat. Men så länge man läser allt med inställningen att det är äkta så kan de ju inte gå fel Citera
kingsofcards Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Ojojoj.. Det är efter såna här sessioner det är tur att man inte har några vapen liggande hemma.. Var verkligen nada som stämde kväll. Blev setupad så in i helvete, utsugen i stora potter och spelade inte mitt normala Phil Ivey spel heller.. Gjorde en hel del misstag Dåliga syner, missade värdebets, var för vek i många lägen osv.. Inte alls nöjd. Var däremot skönt att jag kunde reda upp det såpass bra som jag ändå gjorde, 2.6k back kan jag leva med, men man hade ju förväntat sig nåt annat efter 3.5k händer en fredagsnatt Här är den sexiga grafen från sessionen iaf: Godnatt fuckers. Citera
heltoker Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Mm åt helvete med nitregs.. Alla med vpip under 20 är svin. hahahahaahahahahahahahahahahaaaa :mrgreen: :mrgreen: Citera
kingsofcards Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Sick att man kan vara så utvilad efter blott 5-6h sömn.. Kommer säkert göra sig påmint senare idag. FML. Som sagt så har en polare lite födelsedagsmiddag ikväll med utgång efteråt.. Hade varit ganska skoj att haka på, men känner mig fortfarande så jävla risig från influensan jag dras med att utgången går bort direkt. Middagen ska jag iaf kriga mig iväg på. Får se vad som händer efter detta.. Förmodligen rör jag mig hemmåtoch kör en ny grindnatt, men kanske testar jag lyckan på "krukan", men förmodligen skjuter jag upp det tills imorgon istället då jag förhoppningsvis inte hostar slem över resterande vid bordet. Då kollar vi nya 2m2mm med en skål havregrynsgröt. --------------------------------------------------------- Today, I got offered a ride to go home for the weekend. I go to college six hours away from home and haven't seen my family for almost two months. When I called my mom with the good news, she told me not to come. FML Citera
okocha Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Mm åt helvete med nitregs.. Alla med vpip under 20 är svin. stenar i glashus osv? Citera
kingsofcards Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2009 stenar i glashus osv? Lite de som var ironin Dock har jag ganska manliga siffror numera och pissar på 19/15 nissar. Citera
kingsofcards Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Nyss hemkommen från middagen. Var gott käk, trevligt sällskap och lättfotade småsystrar så de var nice. Tog det dock lugnt med drickan mtp veckans sängliggande. Tröttheten jag förutspådde i morse hade jag inte fel om.. Kämpar tappert för att hålla gluggarna öppna.. Testar lite lir nu och värdet verkar som vanligt nötbra.. Ska försöka hålla mig vaken under 1k händer iaf sen stänger jag nog oavsett resultat innan tröttheten knäcken på mig totalt.. MINILOCKDOWN! Citera
kingsofcards Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Obv mitt uppe i en ny missärsession.. Blir sönderägd av varje fisk som är inne, och spelar inte alls bra.. Undrar vad de är med mig och helgspel på svs.. Är garanterat back på de totalt sett hur sjukt det än låter.. Citera
kingsofcards Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2009 nsuig<dnsuigdnsuid<gnsdui<gdndsui<nchsdhshdshsdhsjhsjgsuidngusingsuidhdshsh<ngsö<honsdoähsdhöd<soh Citera
kingsofcards Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Kanske ska sluta spela på helger rakt av.. De går åt helvete i stort sett varje gång.. Tilt... Citera
Recommended Posts