Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Där har du absolut en stor bov i dramat. Att ha "konstiga" tider är inget som hindrar egentligen, så länge den är någorlunda konstant.

Dilemmat är när man börjar att variera, det tar tid för kroppen att ställa in sig, det rör sig om veckor.

Japp.. Känns som du har rätt här. Ska definitivt försöka bättra mig på detta då det verkligen går ut sjukt mkt över spelet när skallen inte fungerar som den ska.

• Svars 343
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Lirar lite omaha nu trots att reglerna inför månaden var "ingen omaha förrän 40k händer är spelade på texas 5/10". Lite besviken på mig själv, men vafan liksom..

Standard?

***** Hand 1141095735 *****

5.00/10.00 Omaha (PL) - den 14 oktober 2009 17:16:33

Eva 6 (Vanlig/Cash Game)

Plats 2: hanatarash (1634.17)

Plats 5: Burgendy (1083.16)

Plats 1: SpeedyG (1849.29)

Plats 3: figge73 (921.77)

Plats 4: Luhrmann (1985.00)

hanatarash lägg LM 5.00

figge73 lägg SM 10.00

** Giv **

Burgendy [:As:, :Ts:, :7d:, :Ad:]

*** Bet Runda 1 ***

Luhrmann Lägg

Burgendy Höj till 35.00

SpeedyG Syna 35.00

hanatarash Lägg

figge73 Lägg

*** Flop(Board): *** : [:6d:, :9d:, :4s:]

*** Bet Runda 2 ***

Burgendy Satsa 85.00

SpeedyG Höj till 240.00

Burgendy Höj till 805.00

SpeedyG Höj till 1370.00

Burgendy All-in 1048.16

Postad
Knappt åldrats sen 90210 =)

Haha wow.. Ett ligg med henne skulle fan bota cancer :-D

haha. Hon e fan fruktansvärt het, dessutom ser det ut som hon är jävligt bra på att knulla.

Edit: eller ja, ser ut och ser ut. Jag har iaf en känsla av det..

Postad
Din Omahahand är fruktansvärt standard btw =)

Yes, anade det :-)

haha. Hon e fan fruktansvärt het, dessutom ser det ut som hon är jävligt bra på att knulla.

Edit: eller ja, ser ut och ser ut. Jag har iaf en känsla av det..

Vissa har man bara den där känslan av.. Angelina lär vara ett jävla ligg.. Även Shakira kan nog prestera skulle jag tro :-P

Postad

Sjukt intressant match i sydamerikanska VM-kvalet nu.. Uruguay - Argentina. Vinnaren går automatiskt till VM. Kommer bli sick. För att krydda spänningen lite kände jag mig tvungen att lägga ett bet på matchen. Kommer ingå i projektet, men är väl inte av de seriösare slaget egentligen..

Hur som har jag spelat Argentinaseger för 400kr till 2.75ggr. Jobba!

Postad

Hehe de kallar jag att springa bra :roll: Argentina hade inte en målchans på hela matchen och Uruguay var näst intill överlägsna. Men så krävdes bara en liten halvchans i 84e minuten på en flipperkula i straffområdet så klonkade man in det bettet :-)

Spel 17. Uruguay - Argentina - 2a 400kr. Vinst 1100kr. Profit 700kr.

Postad
Weey, Argentina, satt också en peng på dom. :)

Grats mate, gäller att hitta de där riggade matcherna :-P

Nu ska jag sova och förhoppningsvis sova gott och länge. Blir att kolla lite tennis från Shanghai imorgon på dagen. Vem vet man kanske tom hittar några sköna bets där :roll:

Godnatt säger Meg Griffin.

mila_kunis_01_header.jpg

Postad
vafan äre med postandet av brudar? Är ni 12-15 år eller hur är läget? Ge mig mer HHs ffs som på den gamla sturedenstore tiden !

Måste ju spela för att ha några hhs.... Jag kan inte spela när jag sovit dåligt, så du får helt enkelt hoppas att jag får ordning på den biten :-P

-1

+1

-3

+3

Postad

Några bets på kvällens elitserie.

Dubbel.

Skellefteå AIK - Timrå IK - 1a.

Djurgårdens IF - Rögle - 1a.

280kr till 3.04ggr.

------------------------------

Frölunda - Färjestad - 2a. 150kr till 3.35ggr.

Dubbel.

HV 71 - Södertälje SK (0-1)

Skellefteå AIK - Timrå IK - 1a.

300kr till 3.12ggr.

Mycket hänger på Skellefteå ikväll då jag har dem med på båda dubblarna.. Man har börjat årets elitserie väldigt bra och ligger på en tredjeplats inför kvällens matcher. Man har 5 vinster på de inledande 8 matcherna och slog de fenomenala HV71 i senaste matchen. Kan man fortsätta på inslagen bana så känns 1.90 som ett ganska bra odds.

Frölunda - Färjestad är en liten chansning. Frölunda har grova problem just nu och lyckades inte ens slå Södertälje i senaste hemmamatchen. Man är 8a i tabellen och i stort behov av en vinst. Jag tror att hemmaplan nästan kan vara en nackdel för Frölunda i den här matchen då trycket kommer vara enormt och pressen på vinst verkligen kommer att kännas från hemmafansen. Färjestad är 2a i tabellen och har öppnat serien ganska bra. Blev seger senast och matcherna mot Frölunda brukar alltid vara laddade. Jag tror att Färjestad kan fixa 3 poäng här med lite flyt så därför känns 3.35 som klart spelbart.