mrbambocha Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 Hej. Vill köra HUSnG (Low-limits) men hittar fan inte någon klient som passar. Kör jag på skattefria sidor så är det antingen litet utbud eller dålig kompabilitet med andra program. Pacific: fungerar inte med HEM utan handgrabber som kostar $80 och popopo UR funkar inte heller med pacific för att kunna analysera mina händer. Titan fylls på sakta, medans everest och partypoker knappt har några HUSnG. Har ni några förslag? Vill spela på FTP eller stars, då de passar med alla program och har ett enormt utbud men oroar mig för skatten om man går upp i nivå sen. Citera
JonixX Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 Vilka nivåer har du tänkt lira? tror du kan lira hyffast högt och plocka ut en del vinster utan att skatteverket kommer efter dig Citera
mrbambocha Postad 22 September , 2009 Författare Rapport Postad 22 September , 2009 Vad är boss skin? Vi säger om man plockar ut ca 10k i månaden? Hur kan man veta att man inte blir djupgranskad och måste sen skatta på allt? Hur stor är risken? Citera
nordkvist Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 Kombinera lite olika nätverk kan vara en bra idé. =) Säg ipoker, prima och boss t.ex. Citera
mrbambocha Postad 22 September , 2009 Författare Rapport Postad 22 September , 2009 Har du några rekomendatiner på klienter på dessa servrar som har bäst utbud på HUSnG och är skattefria och funkar ihop med de flesta programen? Citera
prookelito Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 Prima tror jag har 10% i rake, så där ska du inte spela imo. B2B kanske? Men allt handlar nog om vilka nivåer du spelar på. Citera
SasaOmerbasic Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Hitta en bra deal och kör på ipoker. Mycket fisk på nivåer upp till $100, där du kommer stöta på en och annan bra reg dock. GLGLHF Citera
Recommended Posts