Gå till innehåll

Macauflytt


Turntable

Recommended Posts

Postade tidigare en tråd till ett projekt som jag startat upp (http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=57724). Driver numera mitt pokerspel i bolagsform och har fått med min styrelse på en flytt till Macau. Kommer sticka dit den 20:e oktober och vara där tills början på mars. Undrar helt sonika om vi har några svenska grinders på plats redan eller om någon är intresserad av att hänga på. Finns riktiga topplägenheter att hyra för 7000-10000kr månaden och hade varit klockrent att dela på en skön våning.

 

Jättekul också om det är någon som varit och grindat där i en längre period tidigare och kan komma med lite feedback. Var där i för en månad sedan och tyckte värdet var riktigt strålande så åker inte helt i blindo. Lirar normalt 2/4$ på ongame (nick: MaoZeFlop) och tänkte väl satsa på att köra mest 25/50HK$ (som svenska ungefär) till en början live men samtidigt även köra närgrinden vid sidan om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och Pherlo är i Shenzhen just nu (en timmes båttripp från Macau) och har en lägenhet här till den 31 mars. Innan dess blir det givetvis ett besök i Macau (Tyvärr har vi bara double entry så kan bara åka ut och in en gång...). Men om du funderar på att ta dig över gränsen har vi ett gästrum ledigt här borta.:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...