DrRoland Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Någon här som håller på med detta? Vilka utmaningar kör ni på? Citera
struve Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Har pysslat en del med det där. Jag spelar mest cashgame så har kört challenges inom detta området. "5 Common Hold'em leaks" körde jag igenom nu senast. Lätt att klara men har nu gjort den nu så många gånger som man får. Bytte nu till "Pre-Flop Play" har dock kört fast på denna eftersom att uppgiften där man ska sno blindsen har visat sig vara lite svår att knäcka på micro-nivåerna där jag hänger, folk vill så gärna se floppen ju Citera
DrRoland Postad 21 September , 2009 Författare Rapport Postad 21 September , 2009 Själv har jag testat Bankroll management, preflop play och The power of position, men har kört fast på alla. Tycker det verkar svårt att hitta utmaningar som går att kombinera med sitt vanliga spel. Citera
Tornie Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Jag kör just nu preflop play och det fungerar utmärkt lirar Micro nivå. Det händer så klart att vissa spelare synar när de inte skall syna men det måste ju bara vara bra för sitt eget resultat Citera
Dandy Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Tycker academy fungerar utmärkt, riktigt lärorikt. Jag har klarat "guide to no limit cash games" och "pre-flop play". Håller nu på med "power of position". Upprepar alla utmaningar 10 ggr så sitter det sen förhoppningsvis Citera
Recommended Posts