Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Känner att jag alltid har så sköna tider på mina inlägg. Kom precis hem från jobbet och såg att Sevilla vann matchen med 1-0 ikväll. Tydligen satt det ganska hårt inne men sånt bryr jag mig inte riktigt om. :mrgreen:

Fick inte heller det oddset jag sa igår utan det sjönk till 1.40 när jag väl la spelet men jag fortsätter min obesegrade trend och pengarna bara rullar in på kontot :lol:+1.000krganska exakt blev det ikväll!

Tyvärr hittar jag inget jag vill spela på alls i morgon utan får vänta tills Onsdagens retur i carling cup semifinalen där alla pengar kommer åka in på United som förmodligen spelas till ett ganska bra odds med tanke på hur det gick i första matchen!

Någon som har tips om spel i morgon får ni gärna hojta till. Nu blir det kudden, god natt på er!

• Svars 426
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Dags igen nu då hittat en match som jag gillar riktigt mycket i Fulham - Aston Villa. Visst Fulham har varit bra på hemmaplan men jag tror stenhårt på Aston Villa och oddset 2.64 kan jag inte tacka nej till. Sen tror jag att Deppo får en läxa av Real lite senare ikväll och 2.00 på Real känns också spelvärt.

Blir således två matchen ikväll.

Fulham - Aston Villa 2.500kr på Aston Villa till 2.65

Match nummer två:

Deportivo la Coruna - Real Madrig 1.500kr på Real till 2.00

Nu är det bara att hålla alla tummar! Agbonlahor gör det igen :mrgreen:

Postad

Januari fortsätter att gå så jävla bra och det blev en ny rekorddag ikväll!

Vi hade två spel inne.

2.500kr på Aston Villa borta mot Fulham till 2.62. = +4060kr

och sen 1.500kr på Real Madrid borta mot Deppo till 2.00 = +1.500kr

Som ger en totalkväll med rekordplusset +5.560kr

Och bankrullen är nu uppe över 40.000kr :-) VI har lagt 11 spel i Januari, satt 10 av dem och plussat 15.000kr hittills, :shock: får vi en lika bra Februari kanske det är dags att lägga ner jobbet och fortsätta springa bra istället? ;-)

Postad

Då kör vi ikväll igen då. Haft väldigt bra utdelning på spanska cupen så vi gör ett nytt försök ikväll.

Sevilla hemma mot Getafe till 1.60 lockar och jag kunde inte låta bli att slänga in 2.500kr på den matchen. Sevilla vinner med 2-0! Visst Getafe vann borta mot Sevilla i ligan senast lagen möttes men det känns som att Sevilla mer än gärna vinner cupen. De har som bekant redan slagit ut Barcelona och presidenten har uttalat att ett av deras största mål denna säsongen är att vinna just cupen så de lär inte ligga på latsidan ikväll!

Postad

Sitter som vanligt och livebettar och la precis in 2.000kr på över 1.5 mål! Varit en del farliga målchanser och det känns som att det rasslar in en balja rä som helst! och sen kommer den andra av bara farten :-)

Postad
haha snyggt :D

Tack som fan. Helt sinnessjukt bra gissat ikväll. Förstår inte vad som händer men kan verkligen inte förlora för tillfället, ganska skön känsla faktiskt :-P

Sevilla vinner med 2-0!

klonk

navas dunkar in 2an

klonk

Härlig magkänsla ikväll. Dock inga pengar inne på de två ovanstående :cry:

Blev tre spel ikväll.

Sevilla - Getafe 2.500kr på Sevilla till 1.60 +1.500kr

Livespelen:

Sitter som vanligt och livebettar och la precis in 2.000kr på över 1.5 mål!
skev aldrig ut oddset men det var på 1.50 = +1.000kr

65e Minuter och Sevilla ligger på för ett 2-0 mål. Slänger in en 1000kr på att Sevilla göra nästa mål till 2.60 gånger pengarna!
+1.600kr

Totalt +4.100kr

Och eftersom det är de första spelen i Februari börjar det såhär.

Lagda spel 3

Vunna spel 3

+4.100kr

Bankrullen upp på 44.061kr

Vi hade som jag påpekat tidigare en helt sinnessjuk Januari där vi satte i princip alla spel vi la (12st tror jag det blev) fortsätter Februari lika bra kan det här bli ganska roligt faktiskt!

Postad

Tänkte komma med ett litet tips inför kvällen. Inte många spelvärdamatcher ikväll då de flesta "storlagen" möter mindre skitgäng som inte ger speciellt roliga odds. En match har jag dock fastnat för. Det är ett av favoritlagen, Aston Villa som har bortamatch mot Tottenham om den åtrovärda 4e platsen.

Både Spurs och Villa har gjort en bra säsong hittills och ikväll avgörs det väl vem som ska va med City och Liverpool för att fightas om en CL-plats. Känns som att matchen kan sluta precis hur som helst men oddset 3.80 på Aston Villa kan jag inte låta bli att intresseras av. Inte överlagt spelet med min bättre hälft än men han brukar inte ha så mycket att klaga på.

Det blir i alla fall min joker för kvällen och förmodligen åker väll 2.500kr in på den matchen om inget galet händer. Någon annan som hittat något spelvärt ikväll?

Postad

Då min bättre hälft som vanligt är bra på att ta ner mig på jorden blev det inget fullt spel på Aston Villa. Givetvis kan matchen sluta hur som helst men känns som att man måste lita på sin magkänsla när man springer så jävla bra för tillfället! Jag lyckades övertala honom att satsa 1000kr i alla fall.

Således blev det en match ikväll.

Tottenham - Aston Villa 1000kr på Villa till 3.80

Postad

Det gick som ni säkert vet inget vidare med matchen igår :-( Första förlusten på 14 omgångar, men man kan inte vinna varje gång.

Ikväll (om 10 minuter) är det dock dags igen. Sevilla är i farten och spelar en spännande bortamatch mot Zaragoza och oddset 2.20 på Sevilla går inte att inte spela på.

Vi slår på stort och kör det största bettet hittills. 3.500kr till 2.20 på Sevilla borta mot Zaragoza alltså!

• 2 weeks later...
  • 5 months later...
Postad
Lagt ned eller paus?

Intressant DB! Hoppas på fler inlägg

Inte lades det ner inte! Det blev bara en paus då jag gick över och nästan uteslutande köra live-betting var det svårt att få någon vettig uppdatering här i dagboken. Men nu är ju snart allt igång igen och jag ska köra på som förra året! :mrgreen:

Blev nästan odödlig direkt när jag sa 2-1 till United mot Chelsea och att Hernandez skulle göra mål, såg ju bra ut fram till 92a :cry:

Nu är det som sagt dags att dra igång igen och jag börjar med att tippa top 3 i favoritligan Premier League.

Vad säger ni, kom gärna med egna tips, kanske läge att fixa någon liten pott där alla lägger en 500-hundring eller 1000kr var?

Jag tror i alla fall på följande top 3.

1. Manchester United

2. Arsenal

3. Chelsea

sen tror jag att City tar fjärdeplatsen och att Liverpool får en skitsäsong igen. :twisted: Motiveringen med Chelsea är att alla deras spelare kände formtoppade förra året, perfekt ålder och balans i laget, men i år blir de för gamla istället. Ni får gärna lägga in egna tips och åsikter så vi får lite liv i dagboken innan vi kör igång igen till helgen!!! Då vi tog ut pengarna från förra året kör vi om igen med 20.000kr och ser hur det går i år!

Postad
Inte lades det ner inte! Det blev bara en paus då jag gick över och nästan uteslutande köra live-betting var det svårt att få någon vettig uppdatering här i dagboken. Men nu är ju snart allt igång igen och jag ska köra på som förra året! :mrgreen:

Blev nästan odödlig direkt när jag sa 2-1 till United mot Chelsea och att Hernandez skulle göra mål, såg ju bra ut fram till 92a :cry:

Nu är det som sagt dags att dra igång igen och jag börjar med att tippa top 3 i favoritligan Premier League.

Vad säger ni, kom gärna med egna tips, kanske läge att fixa någon liten pott där alla lägger en 500-hundring eller 1000kr var?

Jag tror i alla fall på följande top 3.

1. Manchester United

2. Arsenal

3. Chelsea

sen tror jag att City tar fjärdeplatsen och att Liverpool får en skitsäsong igen. :twisted: Motiveringen med Chelsea är att alla deras spelare kände formtoppade förra året, perfekt ålder och balans i laget, men i år blir de för gamla istället. Ni får gärna lägga in egna tips och åsikter så vi får lite liv i dagboken innan vi kör igång igen till helgen!!! Då vi tog ut pengarna från förra året kör vi om igen med 20.000kr och ser hur det går i år!

Chelsea för gamla? Vad är då Manchester? Och Arsenal? Tror inte de kommer på Topp 4 ens.

1.Chelsea

2.City

3.Utd

4.Liverpool

Fjärdeplatsen är jag osäker på, men måste ta Liverpool. :) Dock svårt att sia innan den siste augusti. City har dock potential till att vinna också. Får se hur hur lagen hanterar "8 home grown players"-regeln också. Som det ser ut nu är det väl bara Utd som har full trupp.

Postad
Chelsea för gamla? Vad är då Manchester? Och Arsenal? Tror inte de kommer på Topp 4 ens.

1.Chelsea

2.City

3.Utd

4.Liverpool

Nej det är mycket möjligt att Arsenal kan få en piss-säsong också men om alla deras jeppar får vara skadefria och tror jag dem kan bli farliga. City tror jag behöver ett år till innan dem blir riktigt farliga! Och ang United så har dem en av de mest lovande trupperna någonsin ju, fan Valencia och Nani kommer vara två av världens absolut bästa kantspringare, rooney och den nya lilla mexaren kommer bli ett nytt världspar och gibbson kommer att gå in och bli starter på mitten med Carrick ocg Fletcher. Men det är bara en mans tankar :-) Hur som helst kommer det bli galet roligt och jag längtar fan så jag dör!!

Bettar du något själv förresten?

Postad

Nu kör vi då. Satte precis in 20.000kr :-D Och har redan hunnit med att lägga mitt första bet.

Är det något jag lärt mig genom åren så är det att inte betta något första rundan då man aldrig riktigt vet hur det ser ut. Ganska enkel logik egentligen. Det enda positiva med att köra redan första gången är ju att odds-sättarna inte heller har någon koll på riktigt vad lagen har för form eller vilka lag som kommer att överraska och liknande.

Då jag tror att City kommer bli farliga i år kunde jag inte låta bli att spela dem till 3.00 pengarna borta mot Tottenham. Är givetvis är grymt svårt premiärmatch men 3.00 kan jag inte låta bli.

Det är det enda jag hittar och det enda jag tänker förlora pengar på denna första rundan. Det blev 1.500kr alltså:

Tottenham - Manchester City 2a 3.00 á 1.500kr Nu kör vi folket!

Postad

Då var första halvlek slut. City är totalt utspelade och Joe Hart gör förmodligen den bästa målvaktsinsats jag någonsin sett i en halvlek. 0-0 är ställningen men nu på slutet har City kommit in lite mer i matchen och jag tror på en scenförändring i andra då Tottenhams energi borde börja tryta och frustrationen över att inte fått ett mål med sig, göra sig påmind.

Postad
Tror inte din bett håller. Känns som att Tottenham är starkare och snart får dem in målet dem försökt med på hart allt för länge nu 8-)

Nej det sket sig ju. :cry: City va fan pinsamt dåliga, eller Tottenham riktigt bra kanske. Känns inte som att City vinner något i år efter den här matchen i alla fall. Well nu är vi igång, fan vad skönt det känns!

Blir som sagt inga fler bet denna rundan så det börjar med minus.

Lagda bet 1

Vunna bet 0

-1.500kr

Totalt 18.500kr

Postad

Helgen närmar sig med stormsteg och det är dags att leta intressanta spel för att stilla abstinensen.

Jag har kollat runt lite och hittat två spel jag tycke verkar spännande. Eller vad säger ni om dessa?

Newcastle - Aston Villa - 2.30 på Villa mot nykomlingarna Newcastle tycker jag absolut måste spelas!

Sen kliar Fulham - Mancherster United 1.57 på United också.

Eller låter dessa två helt galna tycker ni?