Richard_ Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Tja, jag är en 20 årig student från Uppsala som tänkte börja spela nätpoker lite mer aktivt. Jag satte in 230 dollar på betsson idag och tänkte spela turneringar för att se om jag kan bygga upp nånting. Börjar med två turneringar direkt tänkte jag, har startat en 5 dollars turnering med 2k startmarker och 15 minutersnivåer och en 5r turnering. 5 dollar rebuy är lite över min rulle egentligen men utan rebuys så kan jag spela den för 10 dollar. Tänkte försöka göra så många inlägg jag kan här, hoppas jag kan bidra med nånting. Citera
tetrapacket Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 GL, är i samma ålder och studerar också i uppsala Citera