Snyggsyn Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Postad 12 September , 2009 Glglgl tackar! Har inte hänt mycket efter midnattsmöte, förutom att jag som vanligt satte mig på plo då jag anser enligt mig själv att jag har edge på varje spelare(när jag nog kanske är ungefär lika bra som en thaiwanesisk wok) Det slutar dock med 100 back och br nu nere på 4600 och +3600 för månaden. Imorgon blir det tveksamt till grindet då det är fotboll hela dagen. Dagen inleds vid 16:00 med City - Arsenal efter det blir det Tottenham - United för att sedan avrundas med lite alkohol samtidigt som det spelas Espanyol - Real Madrid! City - Arsenal 2 Tottenham - United 1 Blackburn - Wolverhampton 1 Odds : 13 på svs. Att inte slänga in 200 är ett lagbrott;-) Citera
cappe Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 gl med dagboken CG!=) ditt tipp = -1, united vinner imorn! Berba avgör alternativt rooney Citera
Recommended Posts