gEeWhiZm8 Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 På mitt tangentbord så har jag 3 st knappar där det står ''Power'' ''Sleep'' ''Wake up'' Och jag råkades trycka på någon av dom knapparna, jag tror det var sleep knappen, och då stängdes skärmen av direkt och datorn gick in i hibernation mode eller någonting tror jag. Så då trycker jag på "Wake up" och datorn startar upp igen, MEN, skärmen startar inte upp! Jag har prövat att stänga av byta datorn helt och hållet på knappen. Jag har prövat att byta skärm. HEELP (sitter obv nu på laptopen) Citera
6månadersförsöket Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 1. kolla kabeln 2. testa skärmen på annan burk Citera
gEeWhiZm8 Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Postad 10 September , 2009 1. kolla kabeln2. testa skärmen på annan burk Jag har BYTT skärm helt och hållet, prövat 3 st olika. Det är ju någonting i datorn känns det som. Det är som att den är i viloläge men vägrar gå ur det. =( Jag sitter och trycker på wake up knappen men inget händer. Citera
Recommended Posts