Tiltkorven Postad 13 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2009 Standard. Och jag är tightast preflop av alla jag spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hockeyf Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Standard. Och jag är tightast preflop av alla jag spelar Ofc u are! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 Folk ska aldrig tro på mig när jag e tightast i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 Körde en morgongrind på bärbara datorn som inte funkar o ta printscreen på för tillfället skulle vilja posta min graf från idag =) variansar på som vanligt iaf slutade 80 dollar upp men ev va på 2k+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 http://pici.se/516676/ Så här ser omahakarriären ut hittils jobba EV Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 snyggt! lär va skaplig winrate ändå va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 Klev för dagen tror jag nyss sluta 1700$ upp tot från 1k back upp till 3k upp sen tappa lite i slutet så klev då nu blire tvspel tjoo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 snyggt! lär va skaplig winrate ändå va? De tror jag nog ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 bara PLOHU eller PLO 6max också? syftar på grafen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 bara PLOHU eller PLO 6max också? syftar på grafen. blandat försöker köra 3 bord hu och 6bord 6max samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nr1 Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Klev för dagen tror jag nyss sluta 1700$ upp tot från 1k back upp till 3k upp sen tappa lite i slutet så klev då nu blire tvspel tjoo Alltid ska man backa rätt ut först. Ingen respektah osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 Trodde jag hade klivit för dagen men tydligen inte va inne o slaska 300rött... missnöjd med några keffa potter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Jag vill se graf på NLH+PLO sen dagboksstarten pliiiiiz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 okok skka se om jag kan kirra det kompis ulaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 Hitta btw 1000gröna idag på ftp =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 Texas: http://pici.se/517312/ lite kaos antar jag tappat mycket i slutet tror jag har tiltat kankse :& PLO: http://pici.se/517313/ Jag valde att visa i big blinds vet inte om det är bästa men jag har ju spelat 4 olika nivåer sen start så kan ju se lite konstigt ut annars... Rullar strax under 20k dolls för tillfället iaf rushat på fint senaste 2 veckorna sen jag kom hem ca: 11k grönt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Det gick ju snabbt det där, du e bra på poker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 Det gick ju snabbt det där, du e bra på poker! Det där lät konstigt Jag är bra på att posta grafer inom kort tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 Grindade lite till nyss men klev efter 1,5 timmes grind de började nötbra jag hitta 10 inköp fort sen tappa till 400 dollar upp för dagen tänkte bara posta dagens graf o fråga är de normalt med såna swings hela tiden? hjärtat mår ju illa ibland ^^ http://pici.se/517629/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2009 P-böter 475 kr för att jag stod på handikapp-parkering utan att jag visste om de för det är snö över hela rutan hur fan ska man veta + att jag betalt 60 kr för att stå på horrutan!! lolla mig dras de här på min graf eller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 P-böter 475 kr för att jag stod på handikapp-parkering utan att jag visste om de för det är snö över hela rutan hur fan ska man veta + att jag betalt 60 kr för att stå på horrutan!! lolla mig dras de här på min graf eller Eller så fotar du helt sonika rutan och går med bilden till polisen så får de skriva av boten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2009 Eller så fotar du helt sonika rutan och går med bilden till polisen så får de skriva av boten. Orkar man göra sånt? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nr1 Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Orkar man göra sånt? =) Ge dem en tusenlapp istället bara för att du kan. PPP fohshååår! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Orkar man göra sånt? =) Det beror nog helt på ens syn på pengar. Jag är nog nästan black oftare än jag har pengar men jag skulle nog inte orka iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2009 Ge dem en tusenlapp istället bara för att du kan. PPP fohshååår! lol true niggah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts