Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 79
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Chilloutkanalen på http://www.di.fm är riktigt fin

Riktigt schysst, är så gott som uppväxt med de olika kanalerna på di. =) Loungekanalen varierar i kvalité men brukar oftast vara bra den med, ambient fungerar också. Vocal trancekanalen föredrar jag främst.

Annars så går ju lite blandat av Armin van Buuren alltid bra, lagomt tempo.

Det blir dock tystnad i majoriteten av passen med tvn eller en film på för mig. :)

Postad

När de nu nämns varians mellan tystnad, rockigare till naturljud så gillar jag iaf när de i en o samma låt blandas och varieras med tempo-volym-stil...

typ:

kankse för tiltande för dom flesta.. :)

där lite "normalare" musik som tröst...av samma kompositör, har iaf natur i titlarna

Postad

jag lyssnar inte på musik när jag spelar eftersom hårdrock har en tendens till att dra upp pulsen lite för mycket för mitt eget bästa, spelar bäst när jag är på gränsen till apatisk.

men Slave to the Grind med Skid Row är en bra låt med passande titel

Postad

Det är en skam att det inte finns "juggemusik" på spotify, annars hade jag kunnat knåpa ihop en grym playlist åt er för pokergrind.

Nu får ni nöja er med en youtube-video ni kan köra på repeat istället.

Postad
Tyckte både unforgiven och One lät skit när apocalypictica spela dem.

Speciellt darkness-delen i One lät förjävlig.

edit: deras album "reflections" lät bra dock :)

Tycker inte heller att deras Metallica låtar är särskillt bra ...men eftersom det va uppe och jag är en sucker gällande cello så...

Finns som sagt mycket bättre musik av dom !

Postad
när vi ändå är inne på Metallica måste jag bara posta ett klipp på en bekants 8-årige son som lirar One. Speciellt kul var det att mr Lars Ulrich himself länkar till just det klippet på Metallicakanalen!

ska vi prata om underbarn på gitarr får vi ju inte missa sungha jung.

• 1 month later...
  • 4 weeks later...