Deppodi Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Kära dagbok. Började nyss min första session på NL10. Dunkade in 100$ och den här gången hade jag tänkt spela riktigt jävla safe ABC-poker. Försöka slå nivån och sakta men säkert avancera. Kommer skriva resultat efter varje session här för att göra en hemmagjord bb/100 Hörs snart! Citera
Deppodi Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Postad 7 September , 2009 Min första session är nu avslutad. Spelade 152 händer och vann 4.8$ 2 riktiga roliga badbeats gjorde jag idag. Den ena va när mina 2 motståndare gick AI med 55 och AA. Då synade jag med 88 och fick fyrtal på turn. (Handen efter) Den andra va när min motståndare gick AI med AA. Då synade jag med 88 och fick triss på river. Förövrigt spelade jag helt okej tycker jag, ganska tight. Raisade inte ens KdJd som jag hade gjort i vanliga fall. Måste dock förbättra "swingsen", hade max 15.6$ och minst 4.8$. Citera
GulaGreger Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Ganska smart, 88 är en regular winner. Citera
Deppodi Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 Session 2 64 händer, 37 minuter. -0.50$ Orkade inte lira poker idag, avslutade session ganska snabbt. Citera
Recommended Posts