MorganSthlm Postad 14 Maj , 2005 Rapport Share Postad 14 Maj , 2005 får se nu, det finns en massa för detta magicspelare som lirar magic, på alla möjliga nivå: jens thoren, anton jonsson, matthias kettil, ninja, leon linback, Olle Råde, ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ergo Postad 16 Maj , 2005 Rapport Share Postad 16 Maj , 2005 Jag har spelat schack i 5 år och spelat magic i ett antal år också. Alltid tyckt om spel, kortspel o.s.v. Pengar har jag också tyckte om länge Ni som har spelat schack. Ni är inte runt 20-21 år kanske? Messa mig. kanske känner dig. Jag är 85a. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kjell Postad 18 Maj , 2005 Rapport Share Postad 18 Maj , 2005 Jag spelade MTG förut, lirade ganska mycket och gick ett par tusen kronor back för att snickra ihop en lek eller två. Jag kommer inte ihåg när jag slutade spela, men den sista leken jag hade var en "Finkler" lek (Svart/Vit/blå) med typ Spectral Lynx's och sånt där. Jag spelade som mest den perioden när Urza's Rage och dem där korten användes, kommer inte ihåg vilken edition det var. Men, det är ju bättre EV att spela poker minst sagt, spec. eftersom MTG bara gick ut på att köpa en bra lek men aldrig spela om pengar så man gick aldrig plus (För min del). Jag skulle däremot vilka veta hur många som gått från att spela online rollspel till att spela poker, måste vara vissa gamla godingar som suttit och powergamat på rollspel som sen gått över till att grinda i poker, det finns en viss likhet. (Sitta framför en skärm flertal timmar i sträck och bara göra istortsett samma sak om och om igen) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thekid Postad 18 Maj , 2005 Rapport Share Postad 18 Maj , 2005 Hört under magicspel: - Var fan träffar man tjejer? - Äh jag vet inte...jag boltarej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hickmott Postad 18 Maj , 2005 Rapport Share Postad 18 Maj , 2005 Hört under magicspel: - Var fan träffar man tjejer? - Äh jag vet inte...jag boltarej. Hahahahaha. Tack för att du precis infriade alla mina fördomar om Magicspel och -spelare. //Hickmott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mirage Postad 22 Maj , 2005 Rapport Share Postad 22 Maj , 2005 får se nu, det finns en massa för detta magicspelare som lirar magic, på alla möjliga nivå: jens thoren, anton jonsson, matthias kettil, ninja, leon linback, Olle Råde, ... åfan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaLiik Postad 22 Maj , 2005 Rapport Share Postad 22 Maj , 2005 Jag har spelat MTG men gick inte över tll poker då jag spelat det före jag började med MTG. Däremot måste jag säga att SvM är en åsikts polis som inte låter mig posta på deras forum längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts