Ferna Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Hej, har några gorbysar liggandes i frysen här hemma, nu undrar jag om man måste använda micron eller ugnen som det står på förpackningen? Kan man inte tina upp den i rumstemperatur? Jag frågar eftersom det kanske inte är så bra? Eftersom man inte kan tina upp vanlig köttfärs och äta? För då blir man ju sjuk? Men denna köttfärs är kanske redan tillagad? Nej jag är ingen kock behöver hjälp, och micro har jag ingen tillgång till för tillfället.. Citera
Ferna Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Postad 2 September , 2009 He ba å ät Okej, litar på dig du verkar kunnig med din avatar Så köttfärsen på gorbys är tillagad sedan tidigare? Citera
chepplin Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Kom igen...säg snälla att du skämtar? Utan att vara alltfør snobbig så betraktar jag Gorbys som hundmat! Tycker du det seriøst e gott eller e det bara bukfylla før dig? Å sen hade du tänkt äta dom kalla... Citera
Ferna Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Postad 2 September , 2009 Kom igen...säg snälla att du skämtar?Utan att vara alltfør snobbig så betraktar jag Gorbys som hundmat! Tycker du det seriøst e gott eller e det bara bukfylla før dig? Å sen hade du tänkt äta dom kalla... Hahah jag älskar dom Kalla är dom inte heller så pjåkig Citera
DrRoland Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Okej, litar på dig du verkar kunnig med din avatar Så köttfärsen på gorbys är tillagad sedan tidigare? Klart dom är. Citera
KungKroon Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Om inte annat kan du vara försökskanin. Om du överlever, så vet vi andra att det är helt okej att tina i rumstempratur Citera
Supertequila Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Köttfärsen är tillagad sen tidigare obv. Citera
Qhunden Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Langa in i ugnen ffs, lär ju vara godare än micron imo imo IMO! Citera
dekutree Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Köttfärsen är givetvis tillagad .. Citera
Larzzon67 Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Köttfärsen är givetvis tillagad .. Jag oroar mig mer för degen runt köttfärsen eller är den färdig också ? Eller måste man knåda, kavla och låta den jäsa en halvtimme innan man gräddar pirogen ? Citera
Doc Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Jag oroar mig mer för degen runt köttfärsen eller är den färdig också ?Eller måste man knåda, kavla och låta den jäsa en halvtimme innan man gräddar pirogen ? Det är lugnt med degen också däremot kan inälvorna och hjärndelarna ge en viss fadd eftersmak om de inte hettas upp ordentligt (säg > 1000 grader i ca 30 minuter) Citera
heltok Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 bara att äta. annars kan du fylla handfatet med varmvatten och lägga den i en plastpåse och låta den värmas upp där. pasta kan med fördel kokas i ett durkslag i duschen, bara salta lite innan det serveras... Citera
Larzzon67 Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Det är lugnt med degen också däremot kan inälvorna och hjärndelarna ge en viss fadd eftersmak om de inte hettas upp ordentligt (säg > 1000 grader i ca 30 minuter) Tack , nu blev jag verkligen sugen Citera
dekutree Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Fickvärmd är en klassiker Eller bakom pungen? Citera
mr-flow Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Fickvärmd är en klassiker Första gången: I lol'd Jag är svag för "klassiker" Citera
Recommended Posts