fozzilman88 Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Jag undrar om ni vet några sidor där man får välja var man ska sitta. Dvs där man reggar sig direkt på bordet och inte i lobbyn. Partypoker vet jag har det så, någon fler? Citera
chipstutten Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 pkr WAT........OOOOHHHHH Citera
fozzilman88 Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Postad 1 September , 2009 pkr Okej. Jag tycker de e nästintill omöjligt att spela mer än 2 bord där. Någon som vet fler? Citera
Eblinho Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 sitwhereveruwantpoker.com riktigt bra site ! Citera
speltorsk_LOL Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Stars Fulltilt Svenksaspel, well typ alla siter Citera
Gaston116 Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Stars Fulltilt Svenksaspel, well typ alla siter Kanske ska kolla var tråden är postad? Enbordsturneringar. Citera
speltorsk_LOL Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Kanske ska kolla var tråden är postad? Enbordsturneringar. ok, kan man inte välja var man ska sitta på de flesta siter när det gäller dessa turrar oxå? Kan väl plocka bort SvS från min post, så bör den stämma gnaksa bra ändå. Citera
Drunken_Penguin Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 ok, kan man inte välja var man ska sitta på de flesta siter när det gäller dessa turrar oxå? Kan väl plocka bort SvS från min post, så bör den stämma gnaksa bra ändå. TS menar inte välja plats som i hur man väljer plats på Stars och FTP genom att rotera bordet. På Partypoker kan man välja plats relativt andra spelare som redan har köpt in. Jämför det med ett cashgame som inte startar förrän alla platserna på bordet har fyllts. Citera
speltorsk_LOL Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 TS menar inte välja plats som i hur man väljer plats på Stars och FTP genom att rotera bordet. På Partypoker kan man välja plats relativt andra spelare som redan har köpt in. Jämför det med ett cashgame som inte startar förrän alla platserna på bordet har fyllts. Ok, då vart jag ute och cyklade i mina tankegångar. Är dock 100 på att Microgaming(unibet m.fl.) har detta system, eller hade förut iaf. Motståndet på Microgaming är väldigt mjukt oxå, så det är ju ett plus. Citera
Recommended Posts