Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Tar man bort mig, Herrdaniel och "Mr buttplug" så dricks det faktiskt inte så mycket...
Nåja, MT och jag gör ju vad vi kan för att höja det utslagna alkoholintaget. Att vi slutar tidigt beror på att vi bustar och går och lägger oss. Vi är gamla.
Postad
Tar man bort mig, Herrdaniel och "Mr buttplug" så dricks det faktiskt inte så mycket...

Det är väl det som egentligen är tanken en pokerklubb?, att träffa likasinnade och spela. Har för mig att det dricks en hel del under forumturneringar också?

Nåja, MT och jag gör ju vad vi kan för att höja det utslagna alkoholintaget. Att vi slutar tidigt beror på att vi bustar och går och lägger oss. Vi är gamla.

Det brukar gå åt några plattor och denna gång är det ingen risk att de tar slut iaf. Ny leverans har kommit :mrgreen:.

Dessutom har det ju tjatats om Cola light så numera finns det med, å så kommer du inte :-(.

Postad
Det brukar gå åt några plattor och denna gång är det ingen risk att de tar slut iaf. Ny leverans har kommit :mrgreen:.

Dessutom har det ju tjatats om Cola light så numera finns det med, å så kommer du inte :-(.

Förlåt, men de håller sig i ett par år och jag lovar att bli ens torkonsument när jag kommer ^^

Och nu finns det ju annat än öl att dricka, då kan ju jag vara ganska nykter! :DD

Postad

Tack för ett supertrevligt arrangemang igår. Som vanligt. Förväntningarna ökar för varje gång man kommer dit även om inte deltagarantalet har gjort det :-(

Tyvärr åkte både jag och MT tidigt resp. semitidigt och fick tillbringa resten av kvällen med att dricka öl (oooohnoooes) och spela sngs (ohnoooes) med trevligt folk :-P Gick nog plusminusnoll på sidegamesen men eftersom det även inkluderar drickat så får jag vara nöjd.

Tack igen för trevlig tillställning!

Postad

Vill bara inflika att om mina TT vs. AQo samt J7s vs. J9o (på floppen J73) stått hade jag vunnit!

Men givetvis har Ängeln riggat kortleken så det dyker upp en Q i första handen och en 9 på river i andra handen så klonken uteblev.

Trevlig tillställning som vanligt, synd bara att alla utom TF och Ängeln drog efter turren så sidospelet blev lite shorthanded.

Kom hem vid 11:15 och har nyss vaknat. Är ordentligt sjuk och hoppas jag inte smittade någon under turren.