Ängeln17 Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Här hittar ni all info om nästa liveturnering Linköping 12 september Citera
TotalFarsa Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Här var det fart och livat! Iaf, jag anländer vid 13-snåret och då är det öl/mat med miketime på stan. Nån som dyker upp så är ni såklart välkomna att joina oss. Alltså, kl 13, stationen, öl, mat, tjöta, kl 14 ---> spela poker. Citera
Skumdum Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 bajs. drar till barcelona då. hur lyckas jag vara borta varje gång? Citera
MikeTime Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Alltså, kl 13, stationen, öl, mat, tjöta, kl 14 ---> spela poker. Lol, en västkustbo som tror han hinner med både mat, öl och tjöta på mindre än en timme... Känner jag dig rätt TF hinner du inte ens med att tjöta på den tiden... Anyway, jag ska vara där och donera. Vem vet - jag kanske lyckas klonka för andra gången i rad? Citera
bentus Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Hoppas jag orkar åka hem den helgen bara så kommer jag och spelar lite med er med. Citera
Djens Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Lol, en västkustbo som tror han hinner med både mat, öl och tjöta på mindre än en timme... Känner jag dig rätt TF hinner du inte ens med att tjöta på den tiden... Anyway, jag ska vara där och donera. Vem vet - jag kanske lyckas klonka för andra gången i rad? Sålänge du inte hamnar på mitt bord så jag slår ut dig, igen? Citera
TotalFarsa Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Lol, en västkustbo som tror han hinner med både mat, öl och tjöta på mindre än en timme... Känner jag dig rätt TF hinner du inte ens med att tjöta på den tiden...Då köper vi en korv&mos från stationsgrillen, går rätt över gatan och knäpper upp ett par medhavda bärs. Allt ska man behöva tänka på själv Citera
MikeTime Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Sålänge du inte hamnar på mitt bord så jag slår ut dig, igen? Nåja, fick ju sista pengen i alla fall. Alla lirar ju inte lotto vid pokerbordet... Då köper vi en korv&mos från stationsgrillen, går rätt över gatan och knäpper upp ett par medhavda bärs. Allt ska man behöva tänka på själv Taget. Fast bärs? Vet ju av erfarenhet att det inte finns starkare grejor än så när väl turren är igång, ska vi inte passa på att svepa i oss några whisky istället? Citera
TotalFarsa Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Taget. Fast bärs? Vet ju av erfarenhet att det inte finns starkare grejor än så när väl turren är igång, ska vi inte passa på att svepa i oss några whisky istället? Holy C2H5OH, Batman! Sure, låter som en idé. Känns inte riktigt lika loseraktigt heller, bara nästan Citera
MikeTime Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Är det bara jag som inbillar mig, eller är det som så att Linköping har landets vassaste pokergäng? Verkar vara en jädra spelhåla där nere på landet. klart vi är bäst. Synd att ni inte vågar lira live bara... Citera
okocha Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Synd att ni inte vågar lira live bara... Ska ju på kalas på lördag.... sen hinner man ju aldrig bli bra om man sitter och foldar live. Citera
MikeTime Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Ska ju på kalas på lördag.... sen hinner man ju aldrig bli bra om man sitter och foldar live. Givetvis menar jag inte dig. Du brukar ju sitta där. Och folda. Citera
MikeTime Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Kunde vara kul om herr Ä uppdaterade här med antal anmälda då och då för oss långväga donatorer... Citera
Djens Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Jag är iaf tvungen att hoppa, åkte på ett fall av akut svampplockning i helgen. Citera
MikeTime Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Jag är iaf tvungen att hoppa, åkte på ett fall av akut svampplockning i helgen. Bra. Känns bättre att spela mot bra spelare som inte bara förlitar sig på turen... Citera
Ängeln17 Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 Idag är tolv anmälda. Citera
borne Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Det ser ju ut som att ni blir många Ängeln17 Citera
Ängeln17 Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Postad 9 September , 2009 Det ser ju ut som att ni blir många Ängeln17 Kan jag inte hålla med om. Men nånstans runt 20 kan jag tänka mig. Citera
borne Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 20 är ju hur bra som helst ju, Citera
MikeTime Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 20 är ju hur bra som helst ju, Sist jag var där var vi 52... En klart nedåtgående trend. (Å andra sidan var det ju en massa storspelare där då och sånt drar ju en massa wannabes!) Citera
Ängeln17 Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Postad 10 September , 2009 20 är ju hur bra som helst ju, Beror på vad man har för mål med pokerklubben. Är man ute efter att göra massa pengar är det inte speciellt bra. Är man ute efter en trevlig kväll där man får lira poker på riktigt med trevliga människor så är det helt okey. Citera
MikeTime Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 Är man ute efter en trevlig kväll där man får lira poker på riktigt med trevliga människor så är det helt okey. Jaså? Kommer det några jag inte träffat förut? Citera
borne Postad 11 September , 2009 Rapport Postad 11 September , 2009 Beror på vad man har för mål med pokerklubben. Är man ute efter att göra massa pengar är det inte speciellt bra. Är man ute efter en trevlig kväll där man får lira poker på riktigt med trevliga människor så är det helt okey. Det är väl det som egentligen är tanken en pokerklubb?, att träffa likasinnade och spela. Har för mig att det dricks en hel del under forumturneringar också? Citera
Djens Postad 11 September , 2009 Rapport Postad 11 September , 2009 Det är väl det som egentligen är tanken en pokerklubb?, att träffa likasinnade och spela. Har för mig att det dricks en hel del under forumturneringar också? Tar man bort mig, Herrdaniel och "Mr buttplug" så dricks det faktiskt inte så mycket... Citera
Recommended Posts