fraallan Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 tror iof han inte tjoade varje pott i 7dagar! de visar ju inte särskillt mycket i tv visar bara några händer. där han skrek, kankse var därför dem visa just dem i tv? eller du kanske var där o kolla, kan bara utala mig efter vad jag har sett på tvn... Citera
thekid Postad 12 Maj , 2005 Rapport Postad 12 Maj , 2005 Alltså man måste ändå respektera snubben som sitter på andra sidan bordet när man vinner en pott. Gudarna ska veta att man själv suttit där och blivit utdragen på rivern. Citera
fraallan Postad 12 Maj , 2005 Rapport Postad 12 Maj , 2005 javisst självklart ! men håller man på med sitt livs verk så kanske man är uppe i varv och över reagerar.. Citera
Timmi Postad 12 Maj , 2005 Rapport Postad 12 Maj , 2005 Detta blev lite off topic, det jag ville påpeka var att raymer var ödmjuk och trevlig. Och inte förvandla detta till gnälla på mattias andersson tråden. Men skönt att se den svenska jante-lagen mentaliteten utspela sig bland alla grupper Vet inte hur jag själv skulle reagera när jag vunnit miljoner med kr. Men förhoppningsvis så kommer jag att få reda på det någon gång. Citera
eurythmech Postad 12 Maj , 2005 Rapport Postad 12 Maj , 2005 Men skönt att se den svenska jante-lagen mentaliteten utspela sig bland alla grupper Vad kallas det när man alltid åberopar jantelagen? Det borde finnas något ord för det. Man borde bunta in alla personer som säger "pk" om allt i samma uttryck. Jag tror åkommorna är likartade. Citera
AndreasH Postad 13 Maj , 2005 Rapport Postad 13 Maj , 2005 Emilio säger: Hello Greg. What do you think is the biggest differtent between poker "live" and poker online except pokerface?!Greg Raymer säger: You can play online from anywhere in the world, as long as you have internet access. In many places, there is no poker room available, or the games are bigger or smaller than you want. At PokerStars.com, there is always a game, every day, all the time, from free games up to big money games. Undrar om han får extra betalt för att skriva sånt Han får $2000 varje gång pokerstars nämns i en artikel/intervju där han är med. Jag spenderade en stor del av förra veckan med Greg och kan meddela att han är bra på att berätta historier, beställa mat och ha sjukt tur i poker Citera
Recommended Posts