Gå till innehåll

6max-fish goes HU4Rollz, a fairytale!

Vad vill du se mer av i dagboken? (rösta på max 3)  

34 medlemmar har röstat

1. 1. Vad vill du se mer av i dagboken? (rösta på max 3)

• Handanalyser
      12
    • Dagsresultat/statistik
      4
    • Dagliga upplevelser/recensioner
      3
    • BERTlLs pokervideor
      10
    • Random skitsnack
      3
    • Historier/minnen
      2
    • Youtubefilmer/random internet skräp
      0

Recommended Posts

• Svars 359
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Okej, men varför uppdaterar du inte bloggen då??

jag tyckte den var intressant förrut, du har faktiskt ett ansvar mot dina läsare nu...

eller skriv att du lägger ner bloggen om du inte orkar göra vettiga inlägg längre!

det är det minsta du kan göra till läsarna...

Mvh JAG

Postad

Kan du inte se att gubben är gammal och skröplig rekos? Han behöver sin tid mellan inläggen för att samla batterierna, promenera med rullatorn, vara trevlig mot hemtjänsten och beklaga sig över dagens ungdom som bara ska ha allt men inte ger något tillbaks.

Postad

Jag ska försöka mig på att ge bra analyser på de händer du postar i framtiden, problemet är att jag inte är så bra att få ner min tankegång på ett pedagogiskt och lättläst sätt. Kan iofs behöva träna upp det :)

Postad
Jaha, det vart snabba ryck. Satte in €3K på entraction nyligen och har precis avslutat en HU-session. Sjuuukt enkelt att få action och de flesta som gav action är troligtvis 6Max spelare i grunden då de spelade med ganska risiga HU-stats. Sprang dock pretty far from o.k som vanligt men slutade minimalt upp ändå.

Förövrigt blev jag mycket rädd för mig själv. När jag loggade in på mitt konto för första gången sedan i somras hittade jag €2k där. Hur skadad är man egentligen när man glömmer bort att man har 20k liggande någon stans? Borde nog söka hjälp.

Hahaha fyfan vad sjukt :D posta lite händer! :)

Postad

Inte läst här innan men detta kan nog bli något bra. Har du väldigt LAG spelstil HU också? 37/30 på ett 6max lät ganska galet :-D

Antar att du kör nån sorts omstart nu med 3k euro, vad har du för krav för att klättra?

Postad
Jag antar att du försökte få ett wavekonto här, du har dock dålig timing då jag nyss varit hos tandläkaren och fått det dystra beskedet att jag fått mitt första hål :( Så att skämta om det är verkligen INTE kul! ;)

haha nej tanken bara slog mig!

Postad

En kille hade bustat sin bankroll på någon site och tiggde bidrag/frågade om tips på ett forum hur han någonsin skulle få ihop en ny bankrulle så han kunde börja om...

Ett av tipsen var:

"Buy a lemur and rent it out to people.

You´ll only have to rent it out a couple

times to recoup this lemur´s cost and

then the rest will be all profit."

Själv skrattade jag enormt åt detta, hoppas det ger en invite ;).