MartinEr Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Hej! Jag är nyinflyttad i Odensbacken och undrar om det spelas någon livepoker där? Är bara ute efter turneringar, cash brukar bli lite mycket slask /Martin Citera
valterego Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Odensbacken känner jag inte till något om, men kring Kumla finns det ju bra spel. Citera
duberg Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Hur kommer man på tanken att flytta dit? Vad liras online btw? Och nej inget kontinuerligt turre-lir Citera
acunited Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Varit en del höga cashgames där då drickamick(svs) bodde där. Tror de lirade 50-100kr. Tror han heter Duberg i efternamn och det finns väl knappast så många dubergs i odensbacken mvh Ac Citera
MartinEr Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Postad 1 September , 2009 Man flyttar till Odensbacken därför att det var den enda lägenheten som fanns att få i Örebro då min sambo ska studera där de närmaste 3 åren. En liten håla, men jag kommer från Munkfors så det är jag van Lirar nästan uteslutande på 24hPoker när det gäller turneringar. De få gånger det blir cash game så är det oftast Svenska Spel, tycker det är lättare att hålla koll på rullen när man spelar om kronor. Det är svårare att slänga in 2000:- än €200 av någon anledning... Citera
Recommended Posts