TimoTimo Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Kommer nu i början av september att börja coacha nybörjare samt lowstakes spelare upp till nl100 nivåer, coachingen kommer ske via skype och andra program! Har ca 5 års erfarenhet och spelat proffisionellt sedan mitten på 2007 online, spelar idag mesta dels middle stakes cash game shorthanded, upp till 10-20$ nivåer, allt från Heads up till Full ring tables, har även mkt erfarenhet av Fixed limit holdem och PLO. Är en vinnande spelare och vet vad som krävs för att nå sina mål! De jag kan erbjuda är : -Rätta till dina misstag, -Lära dig hur du blir fruktad och vinnande vid borden, -Viktig teori, -Bankroll management, -Table selection, -Kontroll av tilt, -Hjälpa dig uppåt i nivåer, -Vad som krävs för att spela poker som heltidsjobb, den mentala balansen, -Uppgifter att träna på. En lektion kommer vara 60 minuter lång!! Mina priser är 300kr eller 30€ per timme! Kontakta mig via PM vid intresse eller om du har några frågor! Skriv gärna i meddelandet vilken nivå du spelar tryggt på och vad du önskar förbättra! Citera
Snygglenn Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Du kan väl langa fram lite grafer osv iaf? Edit, du spelar ju nl100? http://pokerforum.nu/forum/texas-nl-cashgame-lowstakes-max-2-4-10-20-kr/57173-nl100-hur-skulle-ni-spelat-handen-pa-turn.html Citera
TimoTimo Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2009 spelar på olika nivåer beroende på hur mkt värde de finns att hämta! Citera
Lolle Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Off topic*(kanske), kanner ingen som lirar 10-20 som ibland gar ner till nl100 for varde. Sakert att det inte varit skott-tiltsessioner pa nl2k? Vad ligger din rulle pa om man far fraga+graf tack! Citera
Starfitter Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 och sen om du behöver hjälp med din coaching så kan jag hjälpa dig med att få allt rätt för en nätt summa Citera
MR_Jimmy Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Kommer nu i början av september att börja coacha nybörjare samt lowstakes spelare upp till nl100 nivåer, coachingen kommer ske via skype och andra program! Har ca 5 års erfarenhet och spelat proffisionellt sedan mitten på 2007 online, spelar idag mesta dels middle stakes cash game shorthanded, upp till 10-20$ nivåer, allt från Heads up till Full ring tables, har även mkt erfarenhet av Fixed limit holdem och PLO. Är en vinnande spelare och vet vad som krävs för att nå sina mål! De jag kan erbjuda är : -Rätta till dina misstag, -Lära dig hur du blir fruktad och vinnande vid borden, -Viktig teori, -Bankroll management, -Table selection, -Kontroll av tilt, -Hjälpa dig uppåt i nivåer, -Vad som krävs för att spela poker som heltidsjobb, den mentala balansen, -Uppgifter att träna på. En lektion kommer vara 60 minuter lång!! Mina priser är 300kr eller 30€ per timme! Kontakta mig via PM vid intresse eller om du har några frågor! Skriv gärna i meddelandet vilken nivå du spelar tryggt på och vad du önskar förbättra! Du ska alltså ta betalat ~2st BBs i timlön? Låter fullständigt rimligt imo Citera
jkkman Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Du kan väl langa fram lite grafer osv iaf? Edit, du spelar ju nl100? http://pokerforum.nu/forum/texas-nl-cashgame-lowstakes-max-2-4-10-20-kr/57173-nl100-hur-skulle-ni-spelat-handen-pa-turn.html Alltså du betar den floppen med KK och vill coacha någon mot betalning? Citera
Caroline87 Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Tycker du kan börja med att försöka klara av att stava till "Professionell". Citera
cobb89 Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Borde inte en nl100-200 spelare rimligtvis göra mer än 300kr/h? Då skulle man alltså inte backa på att bli coachad för den penningen... (i långa loppet sas) Citera
Sladdafan Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Du kan väl langa fram lite grafer osv iaf? Edit, du spelar ju nl100? http://pokerforum.nu/forum/texas-nl-cashgame-lowstakes-max-2-4-10-20-kr/57173-nl100-hur-skulle-ni-spelat-handen-pa-turn.html hahaha najs haha Citera
Nirwanda Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Kan passa på hi-jacka tråden en sekund om det går bra? Jag är en plussande spelare på NL20 men coachar nivåer från NL1000 och uppåt (slår de nivåerna lätt, men gulade rullen på tilt i Juni). Mina starka sidor är framför allt BRM, tiltkontroll och bluffsynstekniker. Tar $500 i timman. Hör av dig! Citera
mattiaz Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Kan passa på hi-jacka tråden en sekund om det går bra? Jag är en plussande spelare på NL20 men coachar nivåer från NL1000 och uppåt (slår de nivåerna lätt, men gulade rullen på tilt i Juni). Mina starka sidor är framför allt BRM, tiltkontroll och bluffsynstekniker. Tar $500 i timman. Hör av dig! kan tänka mig lite coaching, för du låter seriös o allt, men har bara råd med 300$ i timmen...fundera på saken ... Citera
Riggdevil Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Tycker du kan börja med att försöka klara av att stava till "Professionell". Word Citera
HSvensson Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Alla kanske inte gör det här för pengarnas skull utan för att de tycker det är intressant och / eller kanske kan hitta brister i sitt egna spel, se inte allt i cash pls! Citera
Larzzon67 Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Alla kanske inte gör det här för pengarnas skull utan för att de tycker det är intressant och / eller kanske kan hitta brister i sitt egna spel, se inte allt i cash pls! Och du tyckte det framgick tydligt ? Citera
Macke_ Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Detta är jag intresserad av: "Lära dig hur du blir fruktad vid borden" Citera
HughHefner Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Detta är jag intresserad av: "Lära dig hur du blir fruktad vid borden" Varje gång du blir utdragen så fråga fi vart han bor. Nicka bobo_from_CP3 Ship $20 för imer info, detta är bara smakprov. Citera
Larzzon67 Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Detta är jag intresserad av: "Lära dig hur du blir fruktad vid borden" Nja det är nog en feltolkning från din sida.. Ska vara "Hur man äter frukt vid bordet". Hur många kan egentligen ärligt säga att det är lätt att skala en apelsin när man multitablar 12+ ? Citera
Rosco Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Killen har ju självförtroende, tror på sig själv och riktiga Balls som det heter over there. Sluta gnäll för f...n, ni framstår ju som värsta jäkla gnällspikarna. Citera
HughHefner Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Killen försöker blåsa er FYP Citera
Rosco Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Klart han gör.Men han försöker i alla fall, det är mer än vad vissa gnällspikar här verkar göra:)) Citera
Caroline87 Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Klart han gör.Men han försöker i alla fall, det är mer än vad vissa gnällspikar här verkar göra:)) ja.. credds ska han ha. eller? Citera
Gummo Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 I nån tråd för länge sen var det massa snack om ngn god sås från ngt hak i norrland. Men jag mins inte vad det var för sås eller hur man fick tag på den. Är det ngn som mins och som kan hjälpa mig? Citera
Recommended Posts