Gå till innehåll

Hur integrera HoldemManager med Ipoker


JohahH

Recommended Posts

Precis fått hem ett exemplar av HoldemManager. Har importerat all stats från senaste året och fått en bra statistik bas. Problemet är att jag inte får HoldemManager att integrera med Ipoker sidorna. Det jag undrar är alltså vad jag ska göra för inställningar för att få statsen att visa sig i pokerklienten?

 

Edit: Fick till det. Men spelar man fullring, så kommer stats rutan över spelaren namn och täcker så man inte ser hur mycket marker spelaren har. Så kan man inte använda detta för fullring? Eller finns det något sätt att justera vart stats rutan ska dyka upp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håll in, högerklicka och dra statsen så kan du flytta dem var du vill, de sparas dit du flyttar dem.

 

Tack, svårare var det inte alltså:-)

 

Har några ytterligare funderingar:

 

1: Kan man ställa in så statsen bara visas på vissa bord? Blir för grötigt att visa statsen på fullring med mini view.

 

2. Kan man ställa in så statsen bara visas om man har ett sample på tex minst 100 händer på spelaren?

 

3. Vad anser vi är ett bra 100/BB siffra i NL? Om man ser till sample på minst 50k händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

testa att leta lite efter dina frågor. dom är besvarade så in i helvete många ggr att vi inte orkar mer. för att du ska komma igång ger jag dig ett svar

 

1. ja. plocka upp table manager. det är ikonen som ser ut som HM-ikonen men som inte är det. sen bockar du av de bord där du inte vill visa stats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du svara på en fråga, men var inte svar på min sista och mest väsentliga fråga!

 

Kan du ge mig tips va jag ska söka på exakt då! Har sökt på HoldemManger får upp 173 trådar varav ena trådern innehåller 51 sidor. Så du som kan hitta mina frågor så lätt kan ju gärna länka till dem eller säga exakt vad vilken sök term jag ska skriva in!

 

Eller du kanske tycker jag ska läsa alla trådar istället för att fråga :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du hört talas om Google?

 

http://www.google.se/#hl=sv&source=hp&q=holdem+manager+contributed+or+dealt+rake&btnG=Google-s%C3%B6kning&meta=&aq=f&oq=holdem+manager+contributed+or+dealt+rake&fp=8388e5b39adc42f9

 

Jag föreslår att du klickar på översta länken och läser det andra inlägget.

 

Din late jävel. Poängen är att du ska hålla dina frågor i HM-tråden. Dom är säkerligen besvarade tidigare men hittar du inte dom så skriv dom igen I DEN TRÅDEN.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...