Gå till innehåll

Full Tilt vill få ut pengar behöver hjälp!!


freffe

Recommended Posts

ska tillägas att jag inte spelat poker så värst länge och är rätt så oteknisk.

 

reggade ett konto på FTP med mitt kort, vann pengar, i samma veva gick mitt kort av, beställde nytt kort! fick nytt kortnummer.

Hur gör jag nu för att få ut pengarna på det nya kortet? alltså hur ändrar jag kortnummret i min profil?

Vet att det säkert är skitlätt men är tacksam för all hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver nog göra en ny insättning från nya kortet.

 

Va galet om man måste sätta in pengar på FTP för att kunna göra transfer till ett nytt kort. Säger inte att det är så eller vill inte vara dryg eller käfta (med dig bluffsyn) men är bra nyfiken ifall att det är så på FTP, har inte konto där själv nämligen. Känns ju så fantastiskt opraktiskt bara imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va galet om man måste sätta in pengar på FTP för att kunna göra transfer till ett nytt kort. Säger inte att det är så eller vill inte vara dryg eller käfta (med dig bluffsyn) men är bra nyfiken ifall att det är så på FTP, har inte konto där själv nämligen. Känns ju så fantastiskt opraktiskt bara imo.

 

Vet att det var så när jag jobbade där iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sälänge kortet som gick sönder inte är spärrat....

 

Vilket det antagligen lär bli...

Troligen lär du få göra en ny insättning med nya kortet.

Säkert tvingas coverspela lite innan du kan göra ett uttag också.

Det finns ett fåtal sajter där man kan göra ett uttag till sitt kort utan att ha satt in med det, Everest tex, men känner inte till någon annan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

öh, gå in till banken o be dem koppla samman det gamla kortet med det nya om inte annat?

 

Går det överhuvudtaget att göra då?

Eftersom kortet är makulerat och spärrat så borde det rimligtvis vara omöjligt att både göra insättningar och uttag (Borde gälla även uttag, men vet inte säkert.) till det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok. jag har en liten fråga i samma stil.

 

Har 43 dollar på mitt fool tilt-konto som jag behöver ta ut (jag är nästan helt pank, och kan behöva dessa pengar senare i månaden för att köpa mat eller något).

 

Kan jag sätta in minimibeloppet 30 dollar och sen ta ut minuten efter? Eller måste man vänta X antal dagar för att kunna plocka ut cash efter att man satt in?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok. jag har en liten fråga i samma stil.

 

Har 43 dollar på mitt fool tilt-konto som jag behöver ta ut (jag är nästan helt pank, och kan behöva dessa pengar senare i månaden för att köpa mat eller något).

 

Kan jag sätta in minimibeloppet 30 dollar och sen ta ut minuten efter? Eller måste man vänta X antal dagar för att kunna plocka ut cash efter att man satt in?

 

48 timmar har jag för mig att jag har läst. Borde stå på hemsidan om du kollar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...