Bolin Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Nyss har jag gjort en konto på fulltilt men jag såg aldrig vars man skulle skriva in koden xxxxxxxx så man får rackback gör man det efter man har gjort första insättningen eller? önskas svar möjligast MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zorba Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Nyss har jag gjort en konto på fulltilt men jag såg aldrig vars man skulle skriva in koden xxxxxxxx så man får rackback gör man det efter man har gjort första insättningen eller? önskas svar möjligast MVH Haha, älskar när norrlänningar skriver ut sina talfel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Koden ska skrivas in när du reggar kontot, inte när du gör en insättning. Finns en ganska tydlig ruta där det står "värvningskod" när du skapar kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bolin Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Koden ska skrivas in när du reggar kontot, inte när du gör en insättning. Finns en ganska tydlig ruta där det står "värvningskod" när du skapar kontot. okej då missade jag det och det självklart nu inte ändra på det fast jag nyss gjorde kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 okej då missade jag det och det självklart nu inte ändra på det fast jag nyss gjorde kontot? Kontakta din affe och FTP innan du satt in pengar så får du se vad de säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HughHefner Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Jag kan fortfarande se koden hihi Ska regga med den direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Jag kan fortfarande se koden hihi Ska regga med den direkt Äsch, petitesser. Nu ska den vara borta från alla inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laangnils Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 FInns det någon chans att man kan byta affiliate? Alltså genom att maila den man har nu och be dem avsäga sig som min aff., om dom vill är en annan sak. Bara undrar om det är möjligt om dom går med på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 FInns det någon chans att man kan byta affiliate? Alltså genom att maila den man har nu och be dem avsäga sig som min aff., om dom vill är en annan sak. Bara undrar om det är möjligt om dom går med på det... Nej det går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts