Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har 2 händer från gårdagen som kan tåla lite kritik:

 

 

Preflop synen är inget vidare men men, fi är reg.

 

BB: $524.05

UTG: $805.03

Hero (CO): $798.00

BTN: $885.61

SB: $82.00

 

Pre Flop: ($6.00) Hero is CO with 7 :diamond: 8 :diamond:

UTG raises to $14, Hero calls $14, 3 folds

 

Flop: ($34.00) 4 :diamond: 2 :diamond: J :heart:(2 players)

UTG bets $25.50, Hero calls $25.50

 

Turn: ($85.00) 5 :club:(2 players)

UTG bets $63.75, Hero raises to $187.50, UTG calls $123.75

 

River: ($460.00) 8 :heart:(2 players)

UTG checks, Hero bets $571.00

 

 

2)

 

Också mot en reg. Tror inte jag leder när donken kommer på river, extremt märklig linje men ja, tycker fi reppar blockerbet/nöt här så tycker det är shove/fold, tankar?

 

 

Boss $400.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1316382

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

UTG: $363.70

CO: $801.81

Hero (BTN): $775.00

SB: $1006.60

BB: $517.75

 

Pre Flop: ($6.00) Hero is BTN with A :heart: 8 :heart:

UTG calls $2, CO raises to $16, Hero calls $16, SB calls $14, 2 folds

 

Flop: ($54.00) 5 :heart: A :diamond: 7 :club:(3 players)

SB bets $42.00, CO folds, Hero calls $42

 

Turn: ($138.00) K :heart:(2 players)

SB checks, Hero bets $100.00, SB calls $100

 

River: ($338.00) 2 :spade:(2 players)

SB bets $170.00, Hero raises to $617

 

 

Hand 1 tycker jag är helt okej med syn pre 200bb. På rivern tycker jag du måste skjuta igen ifall du inte har en mycket stark känsla att fi vill bluffcatcha dig eller är den rädda typen som bara synar din turn raise å checkar river med set(horribelt imo).

Fi:s handrange på rivern lutar väldigt starkt mot QQ-AA eller AJ/KJ/A5/65ruter (möjligen möjligen 45s som improvade på turn men ytterst tveksamt), som definitivt borde folda majoriteten av gångerna mot din riverbet.

 

Hand 2 är lite klurigare. Fi:s mycket underliga linje gör det mycket svårt å sätta han på en range. Tror att jag foldar utan historia...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand 1 tycker jag är helt okej med syn pre 200bb. På rivern tycker jag du måste skjuta igen ifall du inte har en mycket stark känsla att fi vill bluffcatcha dig eller är den rädda typen som bara synar din turn raise å checkar river med set(horribelt imo).

Fi:s handrange på rivern lutar väldigt starkt mot QQ-AA eller AJ/KJ/A5/65ruter (möjligen möjligen 45s som improvade på turn men ytterst tveksamt), som definitivt borde folda majoriteten av gångerna mot din riverbet.

 

Hand 2 är lite klurigare. Fi:s mycket underliga linje gör det mycket svårt å sätta han på en range. Tror att jag foldar utan historia...

 

H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LEVEL, hur mkt ska du ha för göra klart vårt grupparbete i byggteknik?

 

Får ju matcha min timlön isf. Kan ju inte avsätta dyrbar grindtid:). Ett alternativ är att du skriver arbetet själv men att jag sitter bredvid och lolar med kvarg och gratis öl. Inget mer mys i din säng dock, scared for life, literally..:S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en shitload med pdf-föreläsningar samt tenta + svar om ni behöver material.

 

Vi skriker ett tekniskt prospekt från ett okulärt intag i vår lärares hus, men tack ändå

 

Får ju matcha min timlön isf. Kan ju inte avsätta dyrbar grindtid:). Ett alternativ är att du skriver arbetet själv men att jag sitter bredvid och lolar med kvarg och gratis öl. Inget mer mys i din säng dock, scared for life, literally..:S

 

jag matchar din timlön rakt av, för du gör klart det på 1h. SNAPPSYN MAO

 

ang sängmys, tänk på de stackars kvinnorna som gått samma öde tillmötes.. :oops:

 

 

edit: level :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi skriker ett tekniskt prospekt från ett okulärt intag i vår lärares hus, men tack ändå

 

 

 

jag matchar din timlön rakt av, för du gör klart det på 1h. SNAPPSYN MAO

 

ang sängmys, tänk på de stackars kvinnorna som gått samma öde tillmötes.. :oops:

 

 

edit: level :h:

 

Varför fick jag inte denna behandling? :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...