Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Var en riktig kung som var inne på svs i chatten precis och grät ut om droger osv osv - var groteskt underhållande särkilt när legenden får tidernas idé!

 

Han bestämmer sig för att han ska djävlas genom att anmäla mitt nick Heroinhero så jag tvingas byta!! Kan det bli mycket bättre?

Menar går det igenom och jag får byta så är det ju så sjukt mycket ev++++

Kommer ju ha megadatabasen och sen ha helt fritt fram att exploa folk som borde ha 6-10k hands mot mig : )

 

Nu behöver jag alltså förslag på ett liknande nick, gärna drogrelaterat men ändå lite smygroligt, har kommit på följande hitintills:

 

KolaKungen

ÄlskarKola

Dampsvamp

enLina

 

kom gärna med fler sköna förslag!

 

bokar dessutom dagens grind 2k upp på 2½ timme - torska några rätt tradiga tyvärr, annars hade jag nog kunnat boka dagen 4-5k upp, som tur var hade vi en helvild markus800 inne som spelade 49/43 med 50% 3-bet över 200 händer, tror han räddade dagen på egen hand!

 

lite flyt i sistahanden också, 77 på 733 board mot K3s - 8minbettar turnen mot uberfisk bara för ja vet att skiten kommer åka in, han pushar jag snappar jag vinner, 5 sekunder senare lägger internet ner, tur som faaaan att han inte bara syna och donkpusha river haha :D

 

JonkJanne

HarryHors

KalleKanyl

BiffenMeSpliffen

ExtacyExplo

RolleJolle

OlleOpium

Mushroom_Vic

TonyTrumpet

LaddLars/LeffeLadd

PundarPingu

MDMA_MATS

KING_OF_KRACK

TJACKATTACK

 

säg till om du behöver fler för nu kan jag inte sluta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej heroin! Inatt bär det av, först KL sen inte helt klart förmodligen borneo men polarna har haft små tankar inne på bali. Hur länge stannar du där och hur är vädret? Du har inget varit på kota kinabalu? :)

 

Jag har varit där, ha inga höga förväntningar. Försök dra iväg på nån 2-3 dagars djungel safari grej...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...