diazo Postad 4 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 4 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yolanda Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 underbar dagbok! blir alltid kröksugen när jag läser den Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 5 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 5 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Var en riktig kung som var inne på svs i chatten precis och grät ut om droger osv osv - var groteskt underhållande särkilt när legenden får tidernas idé! Han bestämmer sig för att han ska djävlas genom att anmäla mitt nick Heroinhero så jag tvingas byta!! Kan det bli mycket bättre? Menar går det igenom och jag får byta så är det ju så sjukt mycket ev++++ Kommer ju ha megadatabasen och sen ha helt fritt fram att exploa folk som borde ha 6-10k hands mot mig : ) Nu behöver jag alltså förslag på ett liknande nick, gärna drogrelaterat men ändå lite smygroligt, har kommit på följande hitintills: KolaKungen ÄlskarKola Dampsvamp enLina kom gärna med fler sköna förslag! bokar dessutom dagens grind 2k upp på 2½ timme - torska några rätt tradiga tyvärr, annars hade jag nog kunnat boka dagen 4-5k upp, som tur var hade vi en helvild markus800 inne som spelade 49/43 med 50% 3-bet över 200 händer, tror han räddade dagen på egen hand! lite flyt i sistahanden också, 77 på 733 board mot K3s - 8minbettar turnen mot uberfisk bara för ja vet att skiten kommer åka in, han pushar jag snappar jag vinner, 5 sekunder senare lägger internet ner, tur som faaaan att han inte bara syna och donkpusha river haha JonkJanne HarryHors KalleKanyl BiffenMeSpliffen ExtacyExplo RolleJolle OlleOpium Mushroom_Vic TonyTrumpet LaddLars/LeffeLadd PundarPingu MDMA_MATS KING_OF_KRACK TJACKATTACK säg till om du behöver fler för nu kan jag inte sluta Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 haha bra jobbat! favoriter från listan: ExtacyExplo (1bokstav för långt ) KalleKanyl OlleOpium MDMA_MATS TJACKATTACK (1bokstav för långt ) XtacyXplo TJACK_TACK Edit: relativt enkelt annars att regga konto på frugan/morsan eller nåt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Gillar era nickpåhittande. Tallkotten är faktiskt nicknamet för en lokal alkis i stan därför jag heter så här tycker diazespam är ett sött namn, eller Co-KAINE lr yaba88boy eller rent av tjonojja Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 KåkainHero RökSwamp CoccaHero HeroOnDrug Niggabåll Pungspark Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Gillar inte kokainte teabagpro gillar jag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 December , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 December , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 6 December , 2010 Rapport Share Postad 6 December , 2010 hej heroin! Inatt bär det av, först KL sen inte helt klart förmodligen borneo men polarna har haft små tankar inne på bali. Hur länge stannar du där och hur är vädret? Du har inget varit på kota kinabalu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 6 December , 2010 Rapport Share Postad 6 December , 2010 hej heroin! Inatt bär det av, först KL sen inte helt klart förmodligen borneo men polarna har haft små tankar inne på bali. Hur länge stannar du där och hur är vädret? Du har inget varit på kota kinabalu? Jag har varit där, ha inga höga förväntningar. Försök dra iväg på nån 2-3 dagars djungel safari grej... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 6 December , 2010 Rapport Share Postad 6 December , 2010 precis de vi tänkt att göra! är väl mest därför vi drar dit Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 7 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts