Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev en 128gig ssd samt moderkort, lite ny kylning, processor, 8gig ram och en rejäl storstädning av lådan, tryckte in ett grafikkort till men får de inte att fungera med 3 skärmar riktigt än. Har inte fått ssd disken att fungera än heller men samtidigt har datorn bara vara inkopplad i 15min så de kommer väl :)

 

In och pilla i bios!

Krävs som sagt inte dubbla grafikkort för det så länge du har en någorlunda bra prolle!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men ja, ska jag vara ärlig blir de såklart ingen lägenhet, det är bara en dålig ursäkt, det blir utomlands, trött på att vara kvar här så sticker iväg ensam 6-12 månader och lever rövare

 

ge mig till mars nästa år så kan vi röva tillsammans! mvh hittajobbsparapengardrautomlandsfleramånader

 

har du funderat på vart du vill dra ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är för att man har suveränitet över sitt liv och att man har rätt att ta beslut utanför normerna.

 

Men det är nog inte dumt att tänka över saker efter 1-2 månader total nykterhet.

Borde nog ge en bättre grund för livsavgörande beslut.

Sen bör de väl utgöra en mer grindvänlig miljö.

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

upptäckte igår att du finns med bland mina spotify hangarounds eller vad man säger, får upp musik du spelar i den där event-listan på sidan. bilden matchade iaf din avatar, så kan ju vara någon copycat. hursom, skön musik, gillar for BDK, tar gärna tips på mer i liknande stil. hejar på dig, du verkar skön!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...