Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Har den skärmen som min primära, gillar den som fan. Kör även på 27" som sekundär samt en tredje 27", dock är den kopplad till en annan stationär. Gillar verkligen set upen även om jag garanterat inte utnyttjar det till fullo.

Postad
Vem fan bryr sig hur den ser ut. Ta den bekvämaste för din röv kommer inte må bra av att den är snygg utan bekväm.

Låter inte som att du är förstahandsvalet för ett reportage av Sköna Hem.. ;)

Postad

Alltså måste du verkligen dra ut dagar i HBG när vi inte kan? :roll: Kanske kan möta upp en liten sväng men jag pallar verkligen inte supa när vi ska på en riktigt stor fest dagen efter med middag osv.

Postad

Finns sjuka skärmar att beställa från korea, ca 3k inklusive frakt för 27" 100hz 5ms och 2540x1400. Polarn beställde en och är nöjd, tog ca 1v att få den. Det enda du riskerar är om det är nått pixelfel eller liknande så blir det ju ett helvete att skicka tillbaka den till korea osv.

Kan kolla upp mer om du är nyfiken?

Postad

Eames har gjort en snygg kontorsstol som även finns i vitt skinn. Om du fortfarande är på jakt kan du provsitta den på Miljögården eller Lammhults och sen beställer du en kopia av bra kvalitet från ikon m eller furnway för en femtedel av priset :)

Provsitter en sån nu och den känns som en bra avvägning mellan design och bekväm

finns med låg och hög rygg. Bildgoogla eames och kontorsstol så hittar du

• Skapa nytt...