Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Klassisk HH fredag igår, inleder med att gå och lägga mig 08 på morgonen sen vaknar jag 10.30, går upp och slösurfar till runt 12, sen slår jag upp svs, stoppar in 6h grind. Diskar allt som finns i köket, ställer undan. Torkar av väggar, bord, arbetsytor osv. Dammsuger & moppar golvet, torkar av luckor och liknande. Fortsätter med resten av lägenheten. Formaterar laptoppen och installerar om windows. Formaterar stationära och installerar om windows. Formaterar laptoppen igen (körde xp först bytte till win 7 sen). Installerar upp alla program. Slår på en film och somnar halvägs in. Inte en droppe alkohol. Waow.

 

Haha, jag läste och byggde upp en förväntan genom hela inlägget att det skulle spåra till nåt sjukt. Så fel man hade :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skäms att jag behöver fråga detta. men har också tänkt att formatera om min dator men har ingen aning hur man går till väga. helt oförmögen att klara något som har med just datorer att göra. hur gör man :mrgreen: ?

 

Du kan prata med den gamla foruit ScamAmutu. Han som formaterade min dator. Precis innan han försvann med en stor bit av mina pengar. Stereotypingit up osv :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blåste om en civilare på väg in mot Malmö igår samtidigt som jag hade lurar på öronen och chattade med HH på mobilen. Tråkig känsla när blåljusen dyker upp i backspegeln. Men turare som man är får man en konstig gest viftad mot sig men civilaren kör om och jag lägger mig i samma fil då jag inte visste om han ville stoppa mig eller inte. Kommer till rödljus. han smäller på blåljusen igen och kör mot rött och drar därifrån. När jag sen parkerar bilen några min senare så kommer en BMW i jättehög hastighet i bostadsområdet, tar kurvan med skrikande däck. 10 sek därefter kommer en passat ännu snabbare men missar svängen, vänder och stannar till vid mig. Civilpoliser. Frågar om jag sett en vit BMW. Så troligen kom jag undan för att alla närliggande bilar sattes in mot BMWn. :-)

 

Att springa guld irl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...