Level Postad 29 December , 2012 Rapport Share Postad 29 December , 2012 å fy helvete magi <3. Nu har vi fått finbesök av en irlare med, krök, dödssugen på att grinda mer! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 29 December , 2012 Rapport Share Postad 29 December , 2012 Det här har varit min grindstation hos HH i 3 dagar nu. Inte duschat, inte bytt kläder. Bara grindat och krökat. Precis som på den gamla goda tiden! Jag vet att det är konstigt men detta får man att vilja joina er. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 29 December , 2012 Rapport Share Postad 29 December , 2012 Det här har varit min grindstation hos HH i 3 dagar nu. Inte duschat, inte bytt kläder. Bara grindat och krökat. Precis som på den gamla goda tiden! Ser ut som ni städat lite sedan torsdags iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 29 December , 2012 Rapport Share Postad 29 December , 2012 Ser ut som ni städat lite sedan torsdags iaf. Ja vi hade en "vän" här igår som fick öl och mat för att städa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 29 December , 2012 Rapport Share Postad 29 December , 2012 Jag vet att det är konstigt men detta får man att vilja joina er. Får gärna joina nån dag min vän. Alltför länge sen vi sågs! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 30 December , 2012 Rapport Share Postad 30 December , 2012 aldrig sett så lite matrester på det där bordet tror jag, mkt fint. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 December , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 30 December , 2012 Rapport Share Postad 30 December , 2012 mother of.. vad fan hände vid 30k marken? ser inte ut som att du lagt in nivå-filtret Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spelare_ Postad 30 December , 2012 Rapport Share Postad 30 December , 2012 Flippin´ went wrong, oh so wrong?! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 31 December , 2012 Rapport Share Postad 31 December , 2012 Lockdownen är över. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 3 Januari , 2013 Rapport Share Postad 3 Januari , 2013 Sprang dåligt så gjorde vad varje sund människa hade gjort...gick upp i nivå. Massa sjukhus inne och värdet var helt magiskt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 5 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Januari , 2013 Rapport Share Postad 5 Januari , 2013 Klassisk HH fredag igår, inleder med att gå och lägga mig 08 på morgonen sen vaknar jag 10.30, går upp och slösurfar till runt 12, sen slår jag upp svs, stoppar in 6h grind. Diskar allt som finns i köket, ställer undan. Torkar av väggar, bord, arbetsytor osv. Dammsuger & moppar golvet, torkar av luckor och liknande. Fortsätter med resten av lägenheten. Formaterar laptoppen och installerar om windows. Formaterar stationära och installerar om windows. Formaterar laptoppen igen (körde xp först bytte till win 7 sen). Installerar upp alla program. Slår på en film och somnar halvägs in. Inte en droppe alkohol. Waow. Haha, jag läste och byggde upp en förväntan genom hela inlägget att det skulle spåra till nåt sjukt. Så fel man hade Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 7 Januari , 2013 Rapport Share Postad 7 Januari , 2013 skäms att jag behöver fråga detta. men har också tänkt att formatera om min dator men har ingen aning hur man går till väga. helt oförmögen att klara något som har med just datorer att göra. hur gör man ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 8 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 8 Januari , 2013 Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 skäms att jag behöver fråga detta. men har också tänkt att formatera om min dator men har ingen aning hur man går till väga. helt oförmögen att klara något som har med just datorer att göra. hur gör man ? Du kan prata med den gamla foruit ScamAmutu. Han som formaterade min dator. Precis innan han försvann med en stor bit av mina pengar. Stereotypingit up osv . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 Januari , 2013 Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 In b4 edit mr butabi (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 8 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 9 Januari , 2013 Rapport Share Postad 9 Januari , 2013 Glad att det gar bra mannen. 50bi är laaangt ifran ett dödsback. Just sayin. Börja snaxxa när du börjar närma dig 150bi. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 9 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 9 Januari , 2013 Rapport Share Postad 9 Januari , 2013 Var orolig ett tag under vår lockdown. Skönt att du tar tag i sjukheterna <3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 9 Januari , 2013 Rapport Share Postad 9 Januari , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 9 Januari , 2013 Rapport Share Postad 9 Januari , 2013 Blåste om en civilare på väg in mot Malmö igår samtidigt som jag hade lurar på öronen och chattade med HH på mobilen. Tråkig känsla när blåljusen dyker upp i backspegeln. Men turare som man är får man en konstig gest viftad mot sig men civilaren kör om och jag lägger mig i samma fil då jag inte visste om han ville stoppa mig eller inte. Kommer till rödljus. han smäller på blåljusen igen och kör mot rött och drar därifrån. När jag sen parkerar bilen några min senare så kommer en BMW i jättehög hastighet i bostadsområdet, tar kurvan med skrikande däck. 10 sek därefter kommer en passat ännu snabbare men missar svängen, vänder och stannar till vid mig. Civilpoliser. Frågar om jag sett en vit BMW. Så troligen kom jag undan för att alla närliggande bilar sattes in mot BMWn. Att springa guld irl. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts