diazo Postad 13 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 13 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 13 November , 2012 Rapport Share Postad 13 November , 2012 Var nere på 1BI på svs idag, hejja kniven på strupen.... Efter att ha turat lite snyggt på HHs vis har jag nu 10 iaf. Edit: Lagom nöjd att jag lurat med mig min nemesis Beercreek på julbordet. Fyfan vad vi ska köra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 13 November , 2012 Rapport Share Postad 13 November , 2012 Var nere på 1BI på svs idag, hejja kniven på strupen.... Efter att ha turat lite snyggt på HHs vis har jag nu 10 iaf. Edit: Lagom nöjd att jag lurat med mig min nemesis Beercreek på julbordet. Fyfan vad vi ska köra! Pics! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
123asdf Postad 13 November , 2012 Rapport Share Postad 13 November , 2012 Hm? Säljer du allt 1:1? Du vinner alltså ingenting själv? Är inte SM-serien på SvS typ största värdet någonsin i turneringshistorian (särsilt med tanke på minimal rake)? Jag har väll missat något, rätt lost angående stakes osv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 13 November , 2012 Rapport Share Postad 13 November , 2012 Dem som köpt prollar i diverse online-sm grenar är det ok om jag outar era nicks som referens inför framtida prolleförsäljningar och för att det ser mer ok ut? kan säga att jag köpt % Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 November , 2012 Rapport Share Postad 13 November , 2012 Blåbärsgrejen är jag beredd att pallra mig ner till skåne för att få pröva Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 13 November , 2012 Rapport Share Postad 13 November , 2012 , Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 November , 2012 Rapport Share Postad 13 November , 2012 Blir inga bilder på detta spektakel! Om jag ska dit utmanar jag dig på biljard innan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 14 November , 2012 Rapport Share Postad 14 November , 2012 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 14 November , 2012 Rapport Share Postad 14 November , 2012 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 14 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 14 November , 2012 Rapport Share Postad 14 November , 2012 GLGL! är du vass på såses =)? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 14 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 14 November , 2012 Rapport Share Postad 14 November , 2012 Citron är nöten! Ett tips är att göra en sås av nånna hundra gram smält smör, ett par pressade+rivna citroner, pressad vitlök samt kronärtskocka. Rör ihop med en kastrull pasta och njut, enkelt som fan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 14 November , 2012 Rapport Share Postad 14 November , 2012 aioli är annars nötsåsen. kan göras i många olika versioner och lime-varianten hade inte suttit fel till laxen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 November , 2012 Rapport Share Postad 14 November , 2012 Haha varför just biljard? Måste ha blandat ihop dig med någon annan då Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 15 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 17 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 18 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 20 November , 2012 Rapport Share Postad 20 November , 2012 Fyfan vad gul jag är . Har snittat, för mig, magiska summor per månad det senaste halvåret (30k+). Det håller inte utan pokervinter och mtp att jag inte vunnit en krona sen maj börjar det kännas. Har tagit fram en plan hur jag ska göra av med 100 k mindre per år utan att göra avkall på varken fest eller resor. Denna plan måste sjösättas omedelbart för att jag inte ska hamna riktigt i skiten. Grindade 6h på stars igår och det var galet roligt! Motståndet passade mig perfekt . På de lägre nivåerna kryllar det av kassa regs från forna öststater. Mauuuggggiskt värde . Har slutat använda HUD och det känns riktigt bra då jag slutar fattar massa efterblivna beslut grundade på typ 200 hands.. /Slut på rant. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts