Level Postad 13 November , 2012 Rapport Postad 13 November , 2012 Var nere på 1BI på svs idag, hejja kniven på strupen.... Efter att ha turat lite snyggt på HHs vis har jag nu 10 iaf. Edit: Lagom nöjd att jag lurat med mig min nemesis Beercreek på julbordet. Fyfan vad vi ska köra!
hankie123 Postad 13 November , 2012 Rapport Postad 13 November , 2012 Var nere på 1BI på svs idag, hejja kniven på strupen.... Efter att ha turat lite snyggt på HHs vis har jag nu 10 iaf. Edit: Lagom nöjd att jag lurat med mig min nemesis Beercreek på julbordet. Fyfan vad vi ska köra! Pics!
123asdf Postad 13 November , 2012 Rapport Postad 13 November , 2012 Hm? Säljer du allt 1:1? Du vinner alltså ingenting själv? Är inte SM-serien på SvS typ största värdet någonsin i turneringshistorian (särsilt med tanke på minimal rake)? Jag har väll missat något, rätt lost angående stakes osv.
Vladi Postad 13 November , 2012 Rapport Postad 13 November , 2012 Dem som köpt prollar i diverse online-sm grenar är det ok om jag outar era nicks som referens inför framtida prolleförsäljningar och för att det ser mer ok ut? kan säga att jag köpt %
padrinosftw Postad 13 November , 2012 Rapport Postad 13 November , 2012 Blåbärsgrejen är jag beredd att pallra mig ner till skåne för att få pröva
Metaddict Postad 13 November , 2012 Rapport Postad 13 November , 2012 Blir inga bilder på detta spektakel! Om jag ska dit utmanar jag dig på biljard innan.
hans_ Postad 14 November , 2012 Rapport Postad 14 November , 2012 Citron är nöten! Ett tips är att göra en sås av nånna hundra gram smält smör, ett par pressade+rivna citroner, pressad vitlök samt kronärtskocka. Rör ihop med en kastrull pasta och njut, enkelt som fan.
thefman Postad 14 November , 2012 Rapport Postad 14 November , 2012 aioli är annars nötsåsen. kan göras i många olika versioner och lime-varianten hade inte suttit fel till laxen!
Metaddict Postad 14 November , 2012 Rapport Postad 14 November , 2012 Haha varför just biljard? Måste ha blandat ihop dig med någon annan då
Level Postad 20 November , 2012 Rapport Postad 20 November , 2012 Fyfan vad gul jag är . Har snittat, för mig, magiska summor per månad det senaste halvåret (30k+). Det håller inte utan pokervinter och mtp att jag inte vunnit en krona sen maj börjar det kännas. Har tagit fram en plan hur jag ska göra av med 100 k mindre per år utan att göra avkall på varken fest eller resor. Denna plan måste sjösättas omedelbart för att jag inte ska hamna riktigt i skiten. Grindade 6h på stars igår och det var galet roligt! Motståndet passade mig perfekt . På de lägre nivåerna kryllar det av kassa regs från forna öststater. Mauuuggggiskt värde . Har slutat använda HUD och det känns riktigt bra då jag slutar fattar massa efterblivna beslut grundade på typ 200 hands.. /Slut på rant.
Recommended Posts