Level Postad 26 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2012 Har slutat snusa, eller försöker iaf. Bevis på mitt beroende stärktes inatt. Vaknade imorse med en öronpropp under läppen. Lagom beroende... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 26 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2012 Har slutat snusa, eller försöker iaf. Bevis på mitt beroende stärktes inatt. Vaknade imorse med en öronpropp under läppen. Lagom beroende... Hatar när det händer... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 26 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2012 Hatar när det händer... +1, alltså "Har slutat snusa, eller försöker iaf." Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 26 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2012 Själv har jag nyss börjat. //30årskris Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 28 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 29 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 29 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SPÄDBARN1 Postad 30 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2012 Borde varit på föreläsningen idag och sen tentapluggat, istället blev det att dra och fixa 070s studentkort, sen en lunch på det och sen en fika i stan efter lunchen, matkoma så orkade inte dra på föreläsningen, körde hem, tänkte tentaplugga men körde igång grinden istället, hittade 2.5 och nu är jag för trötter för att plugga. Onsdagsmiddag hemma hos Starfitters imorgon, ska bli najs. Vad lagar Starfitter nu för tiden, blir det wokade grönsaker och tzatziki månne? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 30 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2012 Vad lagar Starfitter nu för tiden, blir det wokade grönsaker och tzatziki månne? Left out in the cold? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SPÄDBARN1 Postad 30 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2012 Left out in the cold? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2012 20.00 här imorgon. Mitt emot sats vid Hansa. Du är välkommen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 1 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 1 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 4 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Plus om Homeland! Rätt bra måndagar nu när det även är nya avsnitt Boardwalk Empire och Dexter ute. Fast jag har hamnat efter i Dexter, tycker det tappat jättemycket på sistone tyvärr. Boardwalk Empire däremot tycker jag mycket mycket om! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Plus om Homeland! Rätt bra måndagar nu när det även är nya avsnitt Boardwalk Empire och Dexter ute. Fast jag har hamnat efter i Dexter, tycker det tappat jättemycket på sistone tyvärr. Boardwalk Empire däremot tycker jag mycket mycket om! Glöm inte Walking Dead samma dag också. +3 på att Homeland är awesome, om de klarar sig från att bli en prisonbreak så kommer det bli en riktig A-list serie! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 7 November , 2012 Rapport Share Postad 7 November , 2012 Bara jag som tycker Person of Interest är grym som fan? Känns som den hamnat lite i skymundan. Rekar att kika igenom första säsongen om ni saknar nå nytt att se! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 7 November , 2012 Rapport Share Postad 7 November , 2012 Bara jag som tycker Person of Interest är grym som fan? Känns som den hamnat lite i skymundan. Rekar att kika igenom första säsongen om ni saknar nå nytt att se! John Reese och hans oneliners Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 7 November , 2012 Rapport Share Postad 7 November , 2012 +3 på att Homeland är awesome, om de klarar sig från att bli en prisonbreak så kommer det bli en riktig A-list serie! Klart med säsong 3 och en kompis har läst att dom tom signat för fem säsonger så risker är stor:( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 7 November , 2012 Rapport Share Postad 7 November , 2012 Klart med säsong 3 och en kompis har läst att dom tom signat för fem säsonger så risker är stor:( Säsong två av Prison Break var ju sämst så än så länge så ser det ju bra ut Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts