fiddski Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Har du helt rätt i, satt och skrev under grinden och fick för mig att jag satt ur pos : ) löste sig i handen iaf, ja ställde han syna med AJoff hittade en dam på river och tog hem skiten =) då var de ju bra spelat! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 8 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 8 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 sen skulle man styra upp 3 kant åt polaren blir bara vrre o värre Den här är skön ändå 8-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 9 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 9 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Nån som läser denna dagboken som ska till Roskilde festival föresten? Säg till isåfall så kan vi köra några pf öl där! ja å nåra till ska troligtvis trippa till amsterdam berlin paris sen planka in på roskilde cmpingen på hemvägen om det går får se hur det löser sig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 däremot styr upp pf suparunda nu ffs Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 starfittan ansvarar för de tror jag =) i mitt nuvarande tillstånd funderar jag helt och allvarligt på att börja gråta sen runka.. mao mitt första GR på mkt mkt länge, får ta tag i sånt imorgon sas Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Inte denna helgen nu bara ffs... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Inte denna helgen nu bara ffs... obv inte jag tänker nyktra till någon gång på söndag/måndag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 10 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 10 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PetterR85 Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Hehe. Du dricker mycket hehe Peter Flygare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 11 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 11 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Juni , 2010 Rapport Share Postad 11 Juni , 2010 Hej Victor Hur blir man lika full som dig? MVH Christer Pettersson Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts