fiddski Postad 8 Juni , 2010 Rapport Postad 8 Juni , 2010 Har du helt rätt i, satt och skrev under grinden och fick för mig att jag satt ur pos : ) löste sig i handen iaf, ja ställde han syna med AJoff hittade en dam på river och tog hem skiten =) då var de ju bra spelat!
slowboy Postad 8 Juni , 2010 Rapport Postad 8 Juni , 2010 sen skulle man styra upp 3 kant åt polaren blir bara vrre o värre Den här är skön ändå 8-)
weismyller Postad 9 Juni , 2010 Rapport Postad 9 Juni , 2010 Nån som läser denna dagboken som ska till Roskilde festival föresten? Säg till isåfall så kan vi köra några pf öl där! ja å nåra till ska troligtvis trippa till amsterdam berlin paris sen planka in på roskilde cmpingen på hemvägen om det går får se hur det löser sig
Starfitter Postad 10 Juni , 2010 Rapport Postad 10 Juni , 2010 starfittan ansvarar för de tror jag =) i mitt nuvarande tillstånd funderar jag helt och allvarligt på att börja gråta sen runka.. mao mitt första GR på mkt mkt länge, får ta tag i sånt imorgon sas
Starfitter Postad 10 Juni , 2010 Rapport Postad 10 Juni , 2010 Inte denna helgen nu bara ffs... obv inte jag tänker nyktra till någon gång på söndag/måndag
PetterR85 Postad 10 Juni , 2010 Rapport Postad 10 Juni , 2010 Hehe. Du dricker mycket hehe Peter Flygare
Starfitter Postad 11 Juni , 2010 Rapport Postad 11 Juni , 2010 Hej Victor Hur blir man lika full som dig? MVH Christer Pettersson
Recommended Posts