weismyller Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 styr pf-utgång nura du som ändå inte sover styyyyyyr!!!
Metaddict Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 bra skit nått så in i helvete, knopfler spelar ju i helsingborg om en vecka, missade att boka biljetter så drog iväg ett amil till nån på blokcet som sålde biljetter för 1k stycket, lätt värt i min mening http://www.eventim.se/cgi-bin/tnl.dll?id=LSE&evid=769455
Kimzors Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 borde dock absolut skämmas åt att jag vrålade åt gf att springa ner tll bk och köpa chili cheese och en dubbel cheeseburagere åt mig när hon kom hem från malmö................ jävla hora........ +1111111111111111111111 hahaahahahhahahaahha
Teh_MoUsE Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 Syn turn, tror vi kan få bra betalt om vi träffar river samt har vi nog inte mycker FE här. Backdoorfärgen är svår att sätta oss på också om vi träffar den.
Teh_MoUsE Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 Mm de brukar vara mitt standardspel men har märkt att mitt craispel på turn blivit väldigt obalanserat och innehåller på tok för mycket färdiga händer. nu gör vi faktiskt inte crai här dessutom är detta inte en bra bräda att raisa på med drag då hans färdiga händer kommer krossa oss samt alla sämre drag kommer folda ut. De kan vi oftast bluffa bort på river ändå eftersom vi reppar stark hand med att syna c/r flop och sedan turn också. Betar han ut är det bara att folda om vi inte träffar.
Recommended Posts