Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )

diazo

Recommended Posts

Vet inte om det duger för dig men min vän hade ett biljardbord man kunde lägga på en skiva på och göra om till pingisbord och även en annan skiva och spela sånt där hockeyspel på. Tror det var exakt samma storlek som ett vanligt och det fungerade bra att spela alla 3 spelen.

Jag tyckte det var grymt iaf, dock behövs rätt stor plats om man ska stå och svinga pingis.

Haha det säger väl ändå sig självt att själva biljarddelen av spelet inte kommer vara speciellt bra? Pingis däremot är inte så noga, funkar ju. Men biljard >>>>>> pingis :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

drar ett mess om det blir utgång i veckan, tenta på torsd så blir förmodligen inget men får se i helgen.

On other news, köpte ny dammsugare till kvinnan precis. Tänker inte städa mer hemma nu.

Like a bawze! Kan du skicka hit kvinnan och dammsugaren? Vår lägenhet slår alla rekord i svinighet just nu :S

Länk till kommentar

Det var ett helt vanligt biljardbord i normal storlek som kunde göras om till pingis och hockeybord.

Alltså var det som vilket biljardbord som helst så det säger väl sig själv att det är exakt som att spela på ett vanligt biljardbord?

Ah, så med "göras om" menade du att ta en helt vanliga bordsskiva och lägga på ett vanligt biljardbord? Hi tech ;)

Länk till kommentar

tsåhär.

Jag hade KUNGKUNG (näst bästaste handen som finns före floppen)

Jag höjer, han återhöjer, jag höjer IGEN (!!) han går ALL-IN för 2 tusen kronor.

Jag tänker detta är ju helt galet spelat så jag synar och vinner med triss i kungar mot hans två ÄSS.

(Dvs fick in 200bb KK v AA och drog ut...)

Länk till kommentar

Det låter väldigt ruttet och dåligt men det var riktiga tjocka och bra skivor man la på och självklart var det anpassat och inte något amatörbygge som du verkar tro. Jag minns inte vad allting kostade men det var betydligt dyrare om man tänker på vad biljardbord + pingisbord kostar. Kanske som 4 biljardbord men fördelen var att det tog plats som ett men fungerade bra till alla spel.

Orkar inte googla runt för att hitta något liknande, var bara ett tips till heroinen men du verkar inte kunna undvika att lägga näsan i blöt varje gång.

Inge drygt menat.

Men lol, han frågade om tips, jag gav mitt råd eftersom jag spelat en jävla massa biljard. Sen 2-3 dagar senare ger du ett annat råd vilket jag självklart kommenterar, det kallar du "lägga näsan i blöt"? :mrgreen: Kanske läge att du slutar böla istället ;)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...