diazo Postad 16 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2011 lever level???? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 16 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 16 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2011 Jo lever men är scared for life, ännu en gång, av UFC-biffen Starfitter... Måste inse mina begränsningar, min lekamen är bara for show, saknar all funktionalitet. Pokern går inte bra, mkt mkt ork. Swingat hela dagen. När jag skulle stänga ner och var plus 1.5 BI plockar jag AA och får in det pre vs KK. Då fick man såklart lugnt spela vidare i några timmar, fml. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 17 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 17 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 ingen poker idag men hur kul är det? blev systemet, en flaska vin, 8 bresznak eller hur dem stavas, msamt en 7a JD, 5 öl och 15cl kvar på JDn nu, lär inte bli grnid imorgoin men fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck vad kul vi har här när vi kör ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOCKMUSIK PÅ HÖGSTA VOLYM!!!!!!!!!!!!!!! EDIT MVH QUUENS OF THE STONEAGE REGUALAR JOHN. svår fråga. jag betalade en kompis en 1€ för att greppa min pung. är han gay, är jag, är vi båda? är han en prossie, vad är grejen? är vi bara goda vänner som har kul tsm? vad är din åsikt? Gay eller ej, hur kan stavningen skilja så mkt på 2 minuter EDIT: 45 -> 53 är inte 2 minuter utan 8! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 svår fråga. jag betalade en kompis en 1€ för att greppa min pung. är han gay, är jag, är vi båda? är han en prossie, vad är grejen? är vi bara goda vänner som har kul tsm? vad är din åsikt? Standard, betalade min polare 5kr om han käkade en ahlgrens bil från min pung. Inte var han sen, och ser det som en helt vanlig kul grej Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Standard, betalade min polare 5kr om han käkade en ahlgrens bil från min pung. Inte var han sen, och ser det som en helt vanlig kul grej blir blocken på facebook... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 blir blocken på facebook... +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 blir blocken på facebook... +1 grabbar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 svår fråga. jag betalade en kompis en 1€ för att greppa min pung. är han gay, är jag, är vi båda? är han en prossie, vad är grejen? är vi bara goda vänner som har kul tsm? vad är din åsikt? Mkt std, Mvh: vem har inte dockat på efterfest liksom!? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 18 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 okej, så en fest hade vi en massa whiskey och massa sjuka drycker som får alltihopa att ha en fun time. väl, rev fram min säck och lät den hänga normalt över byxkanten, ingen big deal, den som såg, såg. så kommer en av det sjukaste av alla mina barndomskompisar som jag träffar typ en gång om året fram till mig "om jag sväljer din pungkula så sväljer jag din" det var ju nyår så allt var möjligt. han gick ner på huk, tog kulan i mun och svalde. kändes rätt obehagligt. nåväl, hade inte sett hans säck eller underliv sedan omklädningsrummet i nian, visst, han var välhängd då men av påsen mindes jag inte ett dyft. han drog fram den WTF? en säck som hände 20cm ner innehållande två jävla persikor. "det är ju tur att man har stor mun". fick ner en av bollarna i halsen och var nöjd så. tankar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 18 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hestarion Postad 18 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 wtd tja lol kul grej Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 18 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 Hur fan sväljer man en pungkula? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 18 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 18 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 Teori: din barndomsvän är nu mer gay utan ditt vetande. Du blev alltså lurad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 jag pratade väl om säckar? nja. hade ju inte slukat vem som helst. han knullar nog mer än stora delar av pf tillsammans.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 18 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 jag pratade väl om säckar? nja. hade ju inte slukat vem som helst. han knullar nog mer än stora delar av pf tillsammans.. Det är lugnt, du behöver inte försvara dig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 18 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts