Orrarah Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 jag är svs fisk, men har adressändrat på senaste, kom min inbjudan bort i posten? Precis vaknat ur en 3h bakisnap. Drömde att jag var ute med dig och Starfitter och att jag inte hängde med i tempot, när det skulle shottas tequila och nån form av potatisvodka... /pf-skadad 4life89
schumme Postad 8 Juli , 2011 Rapport Postad 8 Juli , 2011 köpte 4 trisslotter och vann på 2 (50 & 25kr) löjligt rungood atm. du backar ju rätt ut obv, 25 hela kronor
KokainTe Postad 8 Juli , 2011 Rapport Postad 8 Juli , 2011 Fick precis en tanke, säg att man skulle samla 2/4 2.5/5 eliten på ett bord, vilka 5 spelare skulle du vilja ha där? Tänker mig att följande bord vore jävligt kul att spela: Punkt. Sammejao Heroinhero Soetnows Lvl80druid ingen enormt genomtänkt lista och säkert missat någon LAG som passar in men fan i helvete vad det hade blivit åka av Tycker nog detta hade varit värre: Ostman Markus800 Berbatov Zwedberg Grodlår
Starfitter Postad 8 Juli , 2011 Rapport Postad 8 Juli , 2011 horsyhorse och stjärnfiltret. den där punkt. är ju en sån djävla nit och du viker ju 145% mot 3bets.
Anref Postad 8 Juli , 2011 Rapport Postad 8 Juli , 2011 Fick precis en tanke, säg att man skulle samla 2/4 2.5/5 eliten på ett bord, vilka 5 spelare skulle du vilja ha där? Tänker mig att följande bord vore jävligt kul att spela: Punkt. Sammejao Heroinhero Soetnows Lvl80druid ingen enormt genomtänkt lista och säkert missat någon LAG som passar in men fan i helvete vad det hade blivit åka av Inte mycket att hänga i julgran imo..
hankie123 Postad 8 Juli , 2011 Rapport Postad 8 Juli , 2011 Fick precis en tanke, säg att man skulle samla 2/4 2.5/5 eliten på ett bord, vilka 5 spelare skulle du vilja ha där? Tänker mig att följande bord vore jävligt kul att spela: Punkt. Sammejao Heroinhero Soetnows Lvl80druid ingen enormt genomtänkt lista och säkert missat någon LAG som passar in men fan i helvete vad det hade blivit åka av Varken samme eller lvl80druid bjuder ju upp till spec bra action imo (nu snackar vi 200bb samme hehe)
exxent Postad 8 Juli , 2011 Rapport Postad 8 Juli , 2011 Ostman hehe, jäkla speciell lirare. Han och tittistrom hade vart nice på samma bord, pottknappen hade nog abusats sönder
Elakingen Postad 8 Juli , 2011 Rapport Postad 8 Juli , 2011 . Flera av de du nämner har väldigt alt. semi-låg 3b & är PF-nits. Möjligen att det skulle bli så mycket prestige & levling som gjorde potterna tokiga, men att det skulle vara bland de spazzigaste på nivån som kör någolunda deep tror jag icke. Kan nämna 5 på rak arm som skulle splasha runt rätt så mycket mer...
johanhall Postad 8 Juli , 2011 Rapport Postad 8 Juli , 2011 Jag skulle säga - utan imbördes ordning BigDwarf oestgard nollkoll Pkrmon NLBYSTEFAN reserver vore: Sir Melker, triss_9 och Andan
Starfitter Postad 8 Juli , 2011 Rapport Postad 8 Juli , 2011 ni vet ju inte vad ni pratar om mvh facit
KokainTe Postad 8 Juli , 2011 Rapport Postad 8 Juli , 2011 Jag skulle säga - utan imbördes ordning BigDwarf oestgard nollkoll Pkrmon NLBYSTEFAN reserver vore: Sir Melker, triss_9 och Andan Hoppas att du är ironisk nu NLBYStefan, nollkoll, triss_9 och sir melker är tighta och triss_9 är galet passiv dessutom. Enbart pkrmon, Bigdwarf och oestgard som är aggro haha
Elakingen Postad 8 Juli , 2011 Rapport Postad 8 Juli , 2011 Hoppas att du är ironisk nu NLBYStefan, nollkoll, triss_9 och sir melker är tighta och triss_9 är galet passiv dessutom. Enbart pkrmon, Bigdwarf och oestgard som är aggro haha Möjligt att jag levlar mig nu... Men du måste vara ironisk också? +1 på AMAGAD f.ö. trots att fitter är ironisk.
cappe Postad 8 Juli , 2011 Rapport Postad 8 Juli , 2011 Tycker nog detta hade varit värre: Ostman Markus800 Berbatov Zwedberg Grodlår +1 obv
Wavy_Crockett Postad 9 Juli , 2011 Rapport Postad 9 Juli , 2011 pokerjaevl, pYnX, perlaan 3 aggro "P" Grodlår var ett tag sen man såg, spelar han fortfarande på SvS?
cappe Postad 9 Juli , 2011 Rapport Postad 9 Juli , 2011 Grodlår var ett tag sen man såg, spelar han fortfarande på SvS? Gul dessvärre;/
Anref Postad 9 Juli , 2011 Rapport Postad 9 Juli , 2011 Gul dessvärre;/ och detta är spelar ni vill ha med.. jag säger upp mitt konto på det här forumet snart!
Recommended Posts