diazo Postad 21 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 21 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Här började det spåra...jag ska för evigt minnas att uttrycket torrkebab myntades denna natt...inte torr kebab utan torrkebab... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IbeatU Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 han på videon är en sann kung och diazo om det inte är du så är du ändå en sann kung punkt Fjortizfylla ftw Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredztr Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Tror jag är smygkär i dig diazo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Vad vann du för att göra det där? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Fjortizfylla ftw nej Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 nej boman, de vankas fest i malmö i februari.. HH kmr vara där, will you? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 berätta mer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 boende går att lösa på allt från 50-400kr natten, tycker att du måste dra till AP INN, boendet ligger på runt 250k natten (220sek) du får be om rabatten vilket gör att dem skippar skatt och avgift på 21%, sen är det bara att gå till baren och hälsa från mig mat är äckel billigt, kan äta från 5kr-15kr och få sjukt fin mat, rekommenderar sari corner, bamboo corner och en annan corner som finns på poppies 1 & 2, stora jävla portioner och billig mat, utgång så vill du köra en snabb förkrök på greenbox, fina mohitos för 10-15kr, sen dra till eikon för lite dyrare parta eller bara köra skygarden 6h freeflow öl för 70-75kr, skippa bountys om du inte är på tjockisjakt! så typ 300sek dagen kan ge dig en tokfylla, 5 mål mat och trevligt boende, ps: även om du inte bor på Ap inn är det lungt att bara dra dit och hänga i mpoolen och ta några bärs, brukar va jävligt trevligt folk där Tackar, det låter äcklitt nuts! Can't wait to get there. En fråga bara om ap; äre 220sek per skalle och natt eller för ett dubbelrum? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 vafan det här är tråden när man behöver ge sig in i dimman diazo skriv på så kommer vodkan fram!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 22 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 Så har man grindat på HHs bord...det gick som vanligt där guldkornet var A hög färg vs färgstege. Inte så att man förväntade sig nåt annat iofs...går bra nu sas....:S:S:S Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 Skönt att man cashat ut 80% av rullen för att dega avbetalningar osv man hade tillsammans med exet. Skönt att slippa 1/2 nu när både Najvik och HH är där 0.5/1 here we go Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 Skönt att man cashat ut 80% av rullen för att dega avbetalningar osv man hade tillsammans med exet. Skönt att slippa 1/2 nu när både Najvik och HH är där 0.5/1 here we go in på skype oftare ditt svin Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 mitt inne i grinden så hinner inte svara på allt, tar de efter.. Va tycker ni om denna handen och fi's overall linje Gillar turnsynen,resten skit :mrgreen: ****** Du ville ha tips på bok ; "Katedralen vid havet" kommer du tycka om (finns även på engelska)har du läst den kan jag komma med nytt tips Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 Skönt att man cashat ut 80% av rullen för att dega avbetalningar osv man hade tillsammans med exet. Skönt att slippa 1/2 nu när både Najvik och HH är där 0.5/1 here we go Ytterst kortvarigt (förhoppningsvis, antijinx)...kommer gå upp till ny nivå vid 15 BI upp till 5/10. Edit. Får höra varje gång jag spelar att jag är den sämsta regen osv. Med det som utgångspunkt måste jag vara supervärde för alla 1/2-regs Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 Skönt att man cashat ut 80% av rullen för att dega avbetalningar osv man hade tillsammans med exet. Skönt att slippa 1/2 nu när både Najvik och HH är där 0.5/1 here we go Äh, finns flera som är dugliga på 1/2. Tableselecta om du tycker det är jobbigt att spela mot vissa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 Äh, finns flera som är dugliga på 1/2. Tableselecta om du tycker det är jobbigt att spela mot vissa Lisa bumhuntade mig så hårt igår. Då vet man att man är fisk... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 22 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 requestar svinig pf-utgång snarast Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 Lisa bumhuntade mig så hårt igår. Då vet man att man är fisk... haha gjorde jag icke Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts