jkkman Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 oj sick vad biffiga alla pokerbrats är, jag brukar obv gilla att spänna mig framför spegeln efter duschen men nu känner jag mig patetiskt liten Citera
Yxel Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Nu är man TOKIG!! Har precis kommit hem efter & vart & handlat med en tjejkompis.Eller hon handla & jag var inne på toaletten & posera.... Alltså nu är jag GRYM!! Jag är en SUPERMAN!! har bara kört 2pass med efedrin/koffein, men fettet bara rinner av en!! & jag VÄXER!! Sen när vi kom hem till henne så utan & tänka så drar jag av mig byxorna.... & jag har ju inga kalsonger under!! Jag brukar ju jämnt gå med bar underkropp hemma. Haha fan va chockad hon blev.... Sen sa hon att jag hade liten snopp.... HA!!!! & fråga vad jag ville göra nu då. Jag sa att jag skulle hem & äta. Nu kommer hon väl va sur på mig.... OJJJJJJ jag är en ULTIMAt gud!! aggresivare än någon annan!!! HELT TOOOKIG!! Ja jag gjorde det väl med lite medvetande, vet ju att tjejer ofta undrar hur stor man egentligen har.... & vadå hon sa att den såg liten ut, haha, men vem fan bryr sig? Hon vill ju ändå ****** med mig. För jag är GRYMMM NU!!!" "Haha nä.... Men HULKEN!!! Åt just upp en påse chips med dip & 1.5L PEPSI!!! Satt & kolla på min skivstång som var LADDAD med 100kg!!!!! Helt plötsligt RYCKER JAG TILL!!! grannarna HOPPAR OXÅ TILL, tänker nog: va ska han göra NU? ??? Jag tar tog i skivstången slänger upp den till bröstet & gör 12SNABBA militärpressar!!! Huset GUNGAR!!! Sen går jag & tar en tonfiskburk med minimjölk..... Haha, jag har gjort likadant med 160kg i bänkpress.... Helt oupvärmd sitter i soffan..... Sen slänger jag mig ner & reppar en 6:a på 160kg bänkpress!!! Grannarna flyger mot väggarna för att lyssna.... Klassiker, gamla läsvärda grejer Minns inte var det kommer ifrån dock men vet att jag läst samma grej för typ 5 år sen på kolozzeum, som då var länkat från något annat forum. Citera
LuckyStar5.1 Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Nu är man TOKIG!! Har precis kommit hem efter & vart & handlat med en tjejkompis.Eller hon handla & jag var inne på toaletten & posera.... Alltså nu är jag GRYM!! Jag är en SUPERMAN!! har bara kört 2pass med efedrin/koffein, men fettet bara rinner av en!! & jag VÄXER!! Sen när vi kom hem till henne så utan & tänka så drar jag av mig byxorna.... & jag har ju inga kalsonger under!! Jag brukar ju jämnt gå med bar underkropp hemma. Haha fan va chockad hon blev.... Sen sa hon att jag hade liten snopp.... HA!!!! & fråga vad jag ville göra nu då. Jag sa att jag skulle hem & äta. Nu kommer hon väl va sur på mig.... OJJJJJJ jag är en ULTIMAt gud!! aggresivare än någon annan!!! HELT TOOOKIG!! Ja jag gjorde det väl med lite medvetande, vet ju att tjejer ofta undrar hur stor man egentligen har.... & vadå hon sa att den såg liten ut, haha, men vem fan bryr sig? Hon vill ju ändå ****** med mig. För jag är GRYMMM NU!!!" "Haha nä.... Men HULKEN!!! Åt just upp en påse chips med dip & 1.5L PEPSI!!! Satt & kolla på min skivstång som var LADDAD med 100kg!!!!! Helt plötsligt RYCKER JAG TILL!!! grannarna HOPPAR OXÅ TILL, tänker nog: va ska han göra NU? ??? Jag tar tog i skivstången slänger upp den till bröstet & gör 12SNABBA militärpressar!!! Huset GUNGAR!!! Sen går jag & tar en tonfiskburk med minimjölk..... Haha, jag har gjort likadant med 160kg i bänkpress.... Helt oupvärmd sitter i soffan..... Sen slänger jag mig ner & reppar en 6:a på 160kg bänkpress!!! Grannarna flyger mot väggarna för att lyssna.... Man har alltid en liten snopp med effedrin i kroppen ...dessutom så funkar sex-livet sådär när man knaprar Citera
weddie Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Ett gympass och en proteinshake senare står jag och begrundar mina nya former. Jag har tränat en vecka nu och det känns, jag är stor nu... Jaaa please, let it come. MOOOORE! Citera
emilio_15 Postad 21 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2009 samma här! tjejen såg på Desperate Housewives så jag blev sömning, och i pausen så fick jag mig lite (not so hidden) och så pga det så blev jag ännu tröttare och slockna Du har för bra liv för att få skriva här Jag gillar hur den här dagboken turnar ut väldigt normalt jämfört med min förra iaf Man har alltid en liten snopp med effedrin i kroppen ...dessutom så funkar sex-livet sådär när man knaprar nja imo, är säkert dosrelaterat men nog fan får man upp den rätt lätt iaf Citera
kravmärkt Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Jaaa please, let it come. MOOOORE! Skorna är knytna och ipoden är på maxad volym. Det är med lätta ben jag tar mina kliv mot vägen. Ångesten är borta nu och jag tänker... "nu gör jag det här, äntligen gör jag det här". en löptur och 0,8 liter svett senare står jag än en gång vid spegeln och granskar mina välsvaravade ben, de är håriga. Citera
MikeTime Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 ... .står jag än en gång vid spegeln och granskar mina välsvaravade ben, de är håriga. Pics! Citera
ulaf Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Detta är strålande. Någon som har pattknullat på senaste? Citera
emilio_15 Postad 21 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Detta är strålande. Någon som har pattknullat på senaste? går rykten om att någon gular på skumma resor till prag efter sista fredagslektionen 2-3 veckor i månaden edit: jävla gött tycker han det är Citera
Bluwajt Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Ingen slump att city airline kör direkt gbg-prag sas. Citera
emilio_15 Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Tänkte köpa lite böcker från amazon.co.uk. och tips uppskattas! 1. Tänkte köpa the game, hehe, men vilken version är bäst? 2. Ett par böcker om lycka i livet, vilka är läsvärda? 3. Investeringsbok...typ warren buffet. Snarare om hur man ska leva för att bli rik än raw facts om börsen. 4. Vilket tips som helst, faktabok eller skönlitteratur spelar ingen roll, rekka något du tycker är grymt bara. Citera
Thorn- Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Tänkte köpa lite böcker från amazon.co.uk. och tips uppskattas! 1. Tänkte köpa the game, hehe, men vilken version är bäst? 2. Ett par böcker om lycka i livet, vilka är läsvärda? 3. Investeringsbok...typ warren buffet. Snarare om hur man ska leva för att bli rik än raw facts om börsen. 4. Vilket tips som helst, faktabok eller skönlitteratur spelar ingen roll, rekka något du tycker är grymt bara. sagan om ringen är en klassiker, finns på film också! Citera
emilio_15 Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2009 sagan om ringen är en klassiker, finns på film också! läste typ halva ettan när jag var 11 men tröttnade av någon anledning. btw, tipsa inte om rich dad poor dad hehe utan någon annan bli-rik-bok Citera
RDanneskjold Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Lycka/ekonomi/politik osv: Atlas Shrugged, skulle nog vara en bra väckarklocka för alla degens på detta forum. Menar inte dig specifikt Emilio, det är en riktigt bra bok även man inte är degen (;. Kapitalismens moraliska försvarstal som den ofta kallas. Lätt en av mina favoritböcker. Skönlitteratur: bland de bästa svenska böckerna som skrivits måste vara "Vi kallar honom Anna". Citera
Luap Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Tänkte köpa lite böcker från amazon.co.uk. och tips uppskattas! 1. Tänkte köpa the game, hehe, men vilken version är bäst? 2. Ett par böcker om lycka i livet, vilka är läsvärda? 3. Investeringsbok...typ warren buffet. Snarare om hur man ska leva för att bli rik än raw facts om börsen. 4. Vilket tips som helst, faktabok eller skönlitteratur spelar ingen roll, rekka något du tycker är grymt bara. 1.Jag orkade aldrig läsa handboken av the game, utan jag läste romanen. Både underhållande och lärorik sas 2. Jag skulle läsa/lyssna på Anthony Robbins, handlar ju inte bara om lycka utan om self improvement, men oftast går ju dessa hand i hand. 3. Fsista rekade the intelligent investor, men det är inget jag har läst själv. Warren Buffets självbiografi kan väl vara rolig annars? 4. I hope they serve beer in hell av Tucker Max. Aldrig läst roligare. Citera
ulaf Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Tärningsspelaren är bra tycker jag, klassiker! Citera
Luap Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Tärningsspelaren är bra tycker jag, klassiker! Läser faktiskt The Dice Man just nu. Efter 180 sidor gillar jag den, även om den ibland saknar tempo. Lite som en tarantinofilm typ Emilio: Skulle rekomendera att du läser alla amerikanska/engelska verk på just engelska då översättningarna ofta missar lite av känslan imo. Sålänge du är bekväm med det så är det lätt värt det. Citera
ebisumaru Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 3. A Random Walk Down Wall Street 4. The Wolf of Wall Street Citera
Starfitter Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 4. Allt med bukowski, får lite distans till hur bra man har det + sick rolig. Citera
emilio_15 Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2009 tack för tipsen speciellt atlas shrugged som jag aldrig hade hört talas om och verkar väldigt lovande Citera
Elitloppet Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Every Hand Revealed av Gus Hansen. Har bara bläddrat lite i den men so far är det fanimej den roligaste bok jag har läst... helt utan ett enda roligt skämt! Citera
emilio_15 Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2009 förövrigt så kan UB dö....svarar inte på mina mail Citera
Recommended Posts