Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Nu är man TOKIG!! Har precis kommit hem efter & vart & handlat med en tjejkompis.

Eller hon handla & jag var inne på toaletten & posera.... Alltså nu är jag GRYM!!

Jag är en SUPERMAN!! har bara kört 2pass med efedrin/koffein, men fettet bara rinner

av en!! & jag VÄXER!! Sen när vi kom hem till henne så utan & tänka så drar

jag av mig byxorna.... & jag har ju inga kalsonger under!! Jag brukar ju

jämnt gå med bar underkropp hemma. Haha fan va chockad hon blev....

Sen sa hon att jag hade liten snopp.... HA!!!! & fråga vad jag ville göra nu då.

Jag sa att jag skulle hem & äta. Nu kommer hon väl va sur på mig.... OJJJJJJ jag är

en ULTIMAt gud!! aggresivare än någon annan!!! HELT TOOOKIG!!

Ja jag gjorde det väl med lite medvetande, vet ju att tjejer ofta undrar

hur stor man egentligen har.... & vadå hon sa att den såg liten ut, haha, men

vem fan bryr sig? Hon vill ju ändå ****** med mig. För jag är GRYMMM NU!!!"

"Haha nä.... Men HULKEN!!! Åt just upp en påse chips med dip & 1.5L PEPSI!!!

Satt & kolla på min skivstång som var LADDAD med 100kg!!!!!

Helt plötsligt RYCKER JAG TILL!!! grannarna HOPPAR OXÅ TILL, tänker nog: va ska han göra NU?

??? Jag tar tog i skivstången slänger upp den till bröstet & gör 12SNABBA militärpressar!!!

Huset GUNGAR!!! Sen går jag & tar en tonfiskburk med minimjölk.....

Haha, jag har gjort likadant med 160kg i bänkpress.... Helt oupvärmd sitter i soffan.....

Sen slänger jag mig ner & reppar en 6:a på 160kg bänkpress!!! Grannarna flyger

mot väggarna för att lyssna....

Klassiker, gamla läsvärda grejer :) Minns inte var det kommer ifrån dock men vet att jag läst samma grej för typ 5 år sen på kolozzeum, som då var länkat från något annat forum.

Postad
Nu är man TOKIG!! Har precis kommit hem efter & vart & handlat med en tjejkompis.

Eller hon handla & jag var inne på toaletten & posera.... Alltså nu är jag GRYM!!

Jag är en SUPERMAN!! har bara kört 2pass med efedrin/koffein, men fettet bara rinner

av en!! & jag VÄXER!! Sen när vi kom hem till henne så utan & tänka så drar

jag av mig byxorna.... & jag har ju inga kalsonger under!! Jag brukar ju

jämnt gå med bar underkropp hemma. Haha fan va chockad hon blev....

Sen sa hon att jag hade liten snopp.... HA!!!! & fråga vad jag ville göra nu då.

Jag sa att jag skulle hem & äta. Nu kommer hon väl va sur på mig.... OJJJJJJ jag är

en ULTIMAt gud!! aggresivare än någon annan!!! HELT TOOOKIG!!

Ja jag gjorde det väl med lite medvetande, vet ju att tjejer ofta undrar

hur stor man egentligen har.... & vadå hon sa att den såg liten ut, haha, men

vem fan bryr sig? Hon vill ju ändå ****** med mig. För jag är GRYMMM NU!!!"

"Haha nä.... Men HULKEN!!! Åt just upp en påse chips med dip & 1.5L PEPSI!!!

Satt & kolla på min skivstång som var LADDAD med 100kg!!!!!

Helt plötsligt RYCKER JAG TILL!!! grannarna HOPPAR OXÅ TILL, tänker nog: va ska han göra NU?

??? Jag tar tog i skivstången slänger upp den till bröstet & gör 12SNABBA militärpressar!!!

Huset GUNGAR!!! Sen går jag & tar en tonfiskburk med minimjölk.....

Haha, jag har gjort likadant med 160kg i bänkpress.... Helt oupvärmd sitter i soffan.....

Sen slänger jag mig ner & reppar en 6:a på 160kg bänkpress!!! Grannarna flyger

mot väggarna för att lyssna....

Man har alltid en liten snopp med effedrin i kroppen ...dessutom så funkar sex-livet sådär när man knaprar :(

Postad
samma här! tjejen såg på Desperate Housewives så jag blev sömning, och i pausen så fick jag mig lite 8-) (not so hidden)

och så pga det så blev jag ännu tröttare och slockna :(

Du har för bra liv för att få skriva här :rolleyes:

Jag gillar hur den här dagboken turnar ut 8-)

väldigt normalt jämfört med min förra iaf :-D

Man har alltid en liten snopp med effedrin i kroppen ...dessutom så funkar sex-livet sådär när man knaprar :(

nja imo, är säkert dosrelaterat men nog fan får man upp den rätt lätt iaf

Postad
Jaaa please, let it come. MOOOORE!

Skorna är knytna och ipoden är på maxad volym. Det är med lätta ben jag tar mina kliv mot vägen.

Ångesten är borta nu och jag tänker... "nu gör jag det här, äntligen gör jag det här".

en löptur och 0,8 liter svett senare står jag än en gång vid spegeln och granskar mina välsvaravade ben, de är håriga.

Postad
Detta är strålande.

Någon som har pattknullat på senaste?

går rykten om att någon gular på skumma resor till prag efter sista fredagslektionen 2-3 veckor i månaden :roll:

edit: jävla gött tycker han det är :D

Postad

Tänkte köpa lite böcker från amazon.co.uk. och tips uppskattas!

1. Tänkte köpa the game, hehe, men vilken version är bäst? :)

2. Ett par böcker om lycka i livet, vilka är läsvärda?

3. Investeringsbok...typ warren buffet. Snarare om hur man ska leva för att bli rik än raw facts om börsen.

4. Vilket tips som helst, faktabok eller skönlitteratur spelar ingen roll, rekka något du tycker är grymt bara.

:-)

Postad

3. Investeringsbok...typ warren buffet. Snarare om hur man ska leva för att bli rik än raw facts om börsen.

4. Vilket tips som helst, faktabok eller skönlitteratur spelar ingen roll, rekka något du tycker är grymt bara.

sagan om ringen är en klassiker, finns på film också!

Postad
sagan om ringen är en klassiker, finns på film också!

läste typ halva ettan när jag var 11 men tröttnade av någon anledning.

btw, tipsa inte om rich dad poor dad hehe utan någon annan bli-rik-bok :)

Postad

Lycka/ekonomi/politik osv: Atlas Shrugged, skulle nog vara en bra väckarklocka för alla degens på detta forum. Menar inte dig specifikt Emilio, det är en riktigt bra bok även man inte är degen (;. Kapitalismens moraliska försvarstal som den ofta kallas. Lätt en av mina favoritböcker.

Skönlitteratur: bland de bästa svenska böckerna som skrivits måste vara "Vi kallar honom Anna".

Postad

1.Jag orkade aldrig läsa handboken av the game, utan jag läste romanen. Både underhållande och lärorik sas ;)

2. Jag skulle läsa/lyssna på Anthony Robbins, handlar ju inte bara om lycka utan om self improvement, men oftast går ju dessa hand i hand.

3. Fsista rekade the intelligent investor, men det är inget jag har läst själv. Warren Buffets självbiografi kan väl vara rolig annars?

4. I hope they serve beer in hell av Tucker Max. Aldrig läst roligare.

Postad
Tärningsspelaren är bra tycker jag, klassiker!

Läser faktiskt The Dice Man just nu. Efter 180 sidor gillar jag den, även om den ibland saknar tempo. Lite som en tarantinofilm typ :)

Emilio: Skulle rekomendera att du läser alla amerikanska/engelska verk på just engelska då översättningarna ofta missar lite av känslan imo. Sålänge du är bekväm med det så är det lätt värt det.