jkkman Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Postad 16 Oktober , 2009 jägerbomber ikväll? när ska vi köra jägerboms o hotshot weekend? Citera
Hakflem Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Postad 16 Oktober , 2009 http://www.youtube.com/watch?v=99E16w0PxCA Kan bli precis hur bra som helst Citera
Bluwajt Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Postad 16 Oktober , 2009 Grymt skön bild Hade dock för mig att Bluewajt alltid grindade i FTPs donkey t-shirts för medrigg. Körde ju bara den när ni kom för att visa att jag också hade slagit ut några ftp-proffs! Medriggen sitter för övrigt inte i tröjan utan i ftp-"solskärmen" eller vad det heter. Har obv tappat bort min när ska vi köra jägerboms o hotshot weekend? anytime, anywhere, anyhow imo Citera
jol74 Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Postad 16 Oktober , 2009 Om att vara skicklig att rita i paint... Citera
kravmärkt Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Postad 16 Oktober , 2009 Om att vara skicklig att rita i paint... ge fan i att ta iväg mina creddz och bluwwes huvud är tom gjord i msn´s ritfunktion vilket måste anses vara en sämre version av paint. Citera
kravmärkt Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Postad 16 Oktober , 2009 idag klarade jag inte att grinda efter klockan 12 pga trötthet, det är nog ett tecken på att jag börjar bli gammal. gnite! Citera
Bluwajt Postad 17 Oktober , 2009 Rapport Postad 17 Oktober , 2009 Ytterligare en bortslängd dag i mitt liv heh. Vaknar runt två, ligger obv och drar mig 1-2h innan stockholm-arlandagrind på tv3.se och msnchatt inleds några timmar. Käk vid åtta, sen random bloggläs och slösurf fram tills nu. Ska ta tag i mitt liv på nåt sätt. Minst tre timmar plugg och tre timmar spel imon. Ska gå upp senast ett också och käka frukost direkt. Citera
AnteSvante Postad 17 Oktober , 2009 Rapport Postad 17 Oktober , 2009 idag klarade jag inte att grinda efter klockan 12 pga trötthet, det är nog ett tecken på att jag börjar bli gammal. gnite! Saxat fr min Face: (uppe) före 7 här, jo tja! Ännu ett tecken på att du faktiskt är 60+ Citera
kravmärkt Postad 17 Oktober , 2009 Rapport Postad 17 Oktober , 2009 Saxat fr min Face: (uppe) före 7 här, jo tja!Ännu ett tecken på att du faktiskt är 60+ Därför jag var så trött ju! haha. Nästa gång någon polare glömmer att logga ut från sin facebook så ska jag starta upp "Frige *hemligtnamn*" gruppen, kmr bli awesome! Citera
jkkman Postad 17 Oktober , 2009 Rapport Postad 17 Oktober , 2009 Ytterligare en bortslängd dag i mitt liv heh. Vaknar runt två, ligger obv och drar mig 1-2h innan stockholm-arlandagrind på tv3.se och msnchatt inleds några timmar. Käk vid åtta, sen random bloggläs och slösurf fram tills nu. Ska ta tag i mitt liv på nåt sätt. Minst tre timmar plugg och tre timmar spel imon. Ska gå upp senast ett också och käka frukost direkt. standard Citera
kravmärkt Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Postad 18 Oktober , 2009 lov nästa vecka. ska ta moppen och hälsa på ea utan att han vet om det Citera
gEeWhiZm8 Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Postad 19 Oktober , 2009 jkk goes to school ?! :shock: :shock: Citera
emilio_15 Postad 19 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2009 lov nästa vecka. ska ta moppen och hälsa på ea utan att han vet om det EA games - challenge everythiing eller EA sports - it's in the game ? Citera
emilio_15 Postad 19 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2009 Najs jorre, gymnasiekurser? tvåan :-D :-D :-D Citera
ulaf Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Postad 19 Oktober , 2009 tvåan :-D :-D :-D Fett baller en 18-årig miljonär är i tvåan! Citera
Recommended Posts