Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Grymt skön bild :P

Hade dock för mig att Bluewajt alltid grindade i FTPs donkey t-shirts för medrigg.

Körde ju bara den när ni kom för att visa att jag också hade slagit ut några ftp-proffs! Medriggen sitter för övrigt inte i tröjan utan i ftp-"solskärmen" eller vad det heter. Har obv tappat bort min :(

:h:

när ska vi köra jägerboms o hotshot weekend?

anytime, anywhere, anyhow imo

Postad

Ytterligare en bortslängd dag i mitt liv heh. Vaknar runt två, ligger obv och drar mig 1-2h innan stockholm-arlandagrind på tv3.se och msnchatt inleds några timmar. Käk vid åtta, sen random bloggläs och slösurf fram tills nu.

Ska ta tag i mitt liv på nåt sätt. Minst tre timmar plugg och tre timmar spel imon. Ska gå upp senast ett också och käka frukost direkt.

Postad
Saxat fr min Face: (uppe) före 7 här, jo tja!

Ännu ett tecken på att du faktiskt är 60+ ;)

Därför jag var så trött ju! haha.

Nästa gång någon polare glömmer att logga ut från sin facebook så ska jag starta upp "Frige *hemligtnamn*" gruppen, kmr bli awesome!

Postad
Ytterligare en bortslängd dag i mitt liv heh. Vaknar runt två, ligger obv och drar mig 1-2h innan stockholm-arlandagrind på tv3.se och msnchatt inleds några timmar. Käk vid åtta, sen random bloggläs och slösurf fram tills nu.

Ska ta tag i mitt liv på nåt sätt. Minst tre timmar plugg och tre timmar spel imon. Ska gå upp senast ett också och käka frukost direkt.

standard :cry: